Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-19 10h37
Antwoorden: 10 antwoorden
Een abonnement met toestel zou voor de iphone XR alleen gaan met het koala abonnement. Is het mogelijk dat ik deze kan combineren met een arend abo?
mvg
Ja ik heb inderdaad al een keer ervaren toen ik mijn telefoon helemaal moest resetten en alles op fabrieks instellingen stond, ik mijn apps allemaal heel snel terug had via play.
Foto staan op OrangeCloud, mijn nummers dat moet ik eens dringend uit vissen.
✔️
Ja ik heb inderdaad al een keer ervaren toen ik mijn telefoon helemaal moest resetten en alles op fabrieks instellingen stond, ik mijn apps allemaal heel snel terug had via play.
Foto staan op OrangeCloud, mijn nummers dat moet ik eens dringend uit vissen.
✔️
Hallo @TomRaemaekers,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 als gewaardeerde oplossing te selecteren 🙂
Het zal onze tribe helpen 🙂
Groetjes,
Nelson
Already done 🏅 natuurlijk is het fijn als iedereen zijn ervaring hier deelt.
Voor alle problemen is er een oplossing.
En is er toch iets moeilijk wat maar 1 keer voor valt kunnen we er allemaal naar zoeken.
De gekste dingen zijn op internet wel ergens te vinden.
Mijn vader zijn vroeger altijd 👆" dat gaat niet, dat bestaat niet"
✔️CHECK Hij heeft groot gelijk
Already done 🏅 natuurlijk is het fijn als iedereen zijn ervaring hier deelt.
Voor alle problemen is er een oplossing.
En is er toch iets moeilijk wat maar 1 keer voor valt kunnen we er allemaal naar zoeken.
De gekste dingen zijn op internet wel ergens te vinden.
Mijn vader zijn vroeger altijd 👆" dat gaat niet, dat bestaat niet"
✔️CHECK Hij heeft groot gelijk
Aaah superleuk om te lezen ^^
Bedankt voor je bijdrage aan deze community 🙂
Voor meer info hierover bel je best even op de klantendienst of ga je langs in de shop.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |