annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan niet inloggen op klantenzone, geen foutmelding

Topic gestart op: 13-02-23 15h12

Antwoorden: 11 antwoorden

yode92
Aspirant verkenner

Kan niet inloggen op klantenzone, geen foutmelding

Vandaag mijn activatiecode gekregen om te registreren op de klantenzone. Zogezegd zogedaan, een mail gekregen met 'Gefeliciteerd! Je webaccount is nu actief'. Maar het lukt mij niet om in te loggen. Zowel mail adres als paswoord is correct, maar ik geraak niet door tot in de klantenzone. De pagina lijkt gewoon te refereshen, er komt ook geen foutmelding. Hetzelfde doet zich voor via verschillende browsers, en ook via mijn telefoon.

Het enige dat ik mij kan bedenken is dat de login pagine niet om kan gaan met '+' teken in het mail adres, maar het is dus wel gelukt om mij in te schrijven ermee...

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
M_016
Ervaren verkenner

Eventueel contact opnemen met klantendienst 5000 - technische vraag om uw betrokken account te laten resetten (en desgevallend opteren voor e-mail adres zonder +-teken?)

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@yode92  goedenavond heel raar.

Vraag eens een nieuw paswoord aan?

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
yode92
Aspirant verkenner

Dat heb ik reeds 2x gedaan, geen verschil.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@yode92 goedemorgen,

verwijder de app eens via de instellingen,

start nadien je toestel opnieuw volledig op.

Download de app opnieuw en probeer nog eens?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
yode92
Aspirant verkenner

... het gaat helemaal niet om de app. Ik probeer gewoon via de website in te loggen. Zoals ik aangaf via verschillende browsers en verschillende toestellen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen