Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-23 15h12
Antwoorden: 11 antwoorden
Vandaag mijn activatiecode gekregen om te registreren op de klantenzone. Zogezegd zogedaan, een mail gekregen met 'Gefeliciteerd! Je webaccount is nu actief'. Maar het lukt mij niet om in te loggen. Zowel mail adres als paswoord is correct, maar ik geraak niet door tot in de klantenzone. De pagina lijkt gewoon te refereshen, er komt ook geen foutmelding. Hetzelfde doet zich voor via verschillende browsers, en ook via mijn telefoon.
Het enige dat ik mij kan bedenken is dat de login pagine niet om kan gaan met '+' teken in het mail adres, maar het is dus wel gelukt om mij in te schrijven ermee...
Eventueel contact opnemen met klantendienst 5000 - technische vraag om uw betrokken account te laten resetten (en desgevallend opteren voor e-mail adres zonder +-teken?)
Dat heb ik reeds 2x gedaan, geen verschil.
... het gaat helemaal niet om de app. Ik probeer gewoon via de website in te loggen. Zoals ik aangaf via verschillende browsers en verschillende toestellen.