annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering smartphone

Topic gestart op: 20-04-23 05h50

Antwoorden: 5 antwoorden

Karen1986
Gewaardeerd verkenner

Levering smartphone

Hallo, afgelopen zondag heb ik online een smartphone met abonnement besteld. Dit omdat het zaterdag niet lukte in de winkel. Ik heb dit netjes betaald en een bevestiging gekregen. Vooraf las ik dat hij binnen de twee dagen geleverd zou worden. 

Ondertussen heb ik nog steeds niets gehoord. Begin me zorgen te maken... 

 

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Helen1
Ervaren genezer

Ik zou dringend contact opnemen met:

Info@ombudsmantelecom.be

Of persoonlijk naar

 

peggy.luyten@ombudsmantelecom.be

 

ZE ZORGT VOOR EEN OPLOSSING!

Veel succes

Helen1

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Karen1986 goedemorgen,

hier kunnen wij daar niet veel aan doen hoor.

Die twee dagen moet je met een korreltje zout nemen.

Zeker als je het in een weekend besteld.

Je kan contact opnemen met nr 5000, of via FB-Messenger een berichtje doen.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Karen1986
Gewaardeerd verkenner

Ik dacht misschien om hier nog mensen te vinden die ook dit probleem hebben of hadden 😉

BiBiM88
Gewaardeerd verkenner

Net hetzelfde hier.

Vrijdag b3esteld/betaald.

zogezegd voor 19u besteld , dag nadien geleverd.

Ik heb nog steeds geen mail ontvangen met de bevestiging dat mijn toestel onderweg is. vreemd..

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen