annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart bestellen via klantenzone niet mogelijk

Topic gestart op: 03-05-23 18h20

Antwoorden: 4 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Simkaart bestellen via klantenzone niet mogelijk

@RizlaineB 

Via de klantenzone is al een geruime tijd te lezen dat er geen mogelijkheid is om via daar online een nieuwe simkaart te bestellen. Hier is ook al een topic over geweest maar dit probleem lijkt zich niet op te lossen ? Is er enig zicht op wanneer dit gefixt gaat zijn ? 

Dan heb ik ook een bijkomende vraag hierover , het is namelijk zo dat er in de Blog van de E-sim al meer dan een jaar staat dat het binnenkort mogelijk gaat zijn om een E-sim aan te vragen via de klantenzone. Maar ook hier zie ik nog altijd geen verandering of verbetering. Is dit ook iets waar er op dit moment aan gewerkt wordt ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
4 ANTWOORDEN 4
Helen1
Ervaren genezer

@RizlaineB 

@patrick2 

Ik heb onlangs gebeld ivm een extra sim kaart en dat ging maar ik vroeg og die dan onmiddelijk geactiveerd zou zijn en Oranfe zei ja, ik wacht nog op mijn 2de toestel voor mijn 2de sim kaart, hij zei dat ik anders alx het beter uit komt, bij een orange shop binnen spring.

Maar het zou mogelijk moeten zijn om te faktureren zelfs.

Mvg

Helen1

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @patrick2 ,


Normaal kan je het bestellen via de klantenzone maar niet activeren... Om veiligheidsredenen

Rizlaine

bigMODDER
Leidende verkenner

@patrick2 

De reden waarom je geen nieuwe simkaart meer kunt bestellen via de klantenzone is omdat er misbruik is van gemaakt ( mensen die hun klantenzone gehackt was waren ook hun nummer kwijt door die hack ) ik denk persoonlijk niet dat deze functie nog terug zal komen , want het is en blijft een gevaarlijk iets .

Persoonlijk was dit de grootste reden waarom ik Orange klant was , het gemak van die simkaart te kunnen zelf activeren ipv de winkel nodig te hebben , nu ik ben geen Orange klant meer ( ben terug Prox ) en daarvoor moet je altijd naar de winkel voor nieuwe simkaart.

 

Groeten.

 

0 pluimen
bigMODDER
Leidende verkenner

@patrick2 Ben eigenlijk Mobile Vikings klant terug , gaat alles toch veel beter ze 😛

En over het (Prox netwerk) 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen