Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-04-23 05h50
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo, afgelopen zondag heb ik online een smartphone met abonnement besteld. Dit omdat het zaterdag niet lukte in de winkel. Ik heb dit netjes betaald en een bevestiging gekregen. Vooraf las ik dat hij binnen de twee dagen geleverd zou worden.
Ondertussen heb ik nog steeds niets gehoord. Begin me zorgen te maken...
Ik zou dringend contact opnemen met:
Info@ombudsmantelecom.be
Of persoonlijk naar
peggy.luyten@ombudsmantelecom.be
ZE ZORGT VOOR EEN OPLOSSING!
Veel succes
Helen1
@Karen1986 goedemorgen,
hier kunnen wij daar niet veel aan doen hoor.
Die twee dagen moet je met een korreltje zout nemen.
Zeker als je het in een weekend besteld.
Je kan contact opnemen met nr 5000, of via FB-Messenger een berichtje doen.
Succes.
Ik dacht misschien om hier nog mensen te vinden die ook dit probleem hebben of hadden 😉
Net hetzelfde hier.
Vrijdag b3esteld/betaald.
zogezegd voor 19u besteld , dag nadien geleverd.
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen met de bevestiging dat mijn toestel onderweg is. vreemd..
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |