annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mag ik mijn flybox sim kaart in een andere flybox steken?

Topic gestart op: 24-01-24 06h06

Antwoorden: 3 antwoorden

Slimr
Aspirant verkenner

Mag ik mijn flybox sim kaart in een andere flybox steken?

OPGELOST

Hallo

Ik ben recent ben recent ingetrokken bij mijn vriendin die ook een flybox heeft. En het viel me op dat zij een andere flybox heeft, namelijk zo een spuuglelijk lomp wit cilindervormig ding met maar 2 ethernet poorten en minder mogenlijkheden.

Ik heb mijn oude flybox nog van toen ik zelf nog klant was. De oudere flybox die ik heb is een beter model. Het is een zwarte van huawei met 4 erhernet poorten(die ik nodig heb voor wat huis en tuin netwerk projectjes), een veel mooier en praktischer design en betere aansluitingen voor aan de antenne die de vorige huurder hier toevallig heeft achter gelaten.

Nu is mijn vraag, Is het toegestaan om de sim kaart uit de lelijke witte flybox te halen en in de betere zwarte Huawei flybox te steken en indien je dat doet werkt alles dan nog out of the box?

Met vriendelijke groet

Tevreden flybox gebruiker

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Slimr ,

Zoals @Gregory al reeds zei, ja dat mag/kan.

Kleine opmerking hierover: mocht je ooit een eigen "Flybox" (een Mifi router dus) aankopen die niet van Orange is dan zal je "Flybox" abonnement hier NIET op werken. Voor één of andere reden werken deze abonnementen enkel met de Flybox toestellen van Orange. 

Jij hebt een oudere Flybox van Orange dus dat zou perfect moeten lukken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Slimr ,

Zoals @Gregory al reeds zei, ja dat mag/kan.

Kleine opmerking hierover: mocht je ooit een eigen "Flybox" (een Mifi router dus) aankopen die niet van Orange is dan zal je "Flybox" abonnement hier NIET op werken. Voor één of andere reden werken deze abonnementen enkel met de Flybox toestellen van Orange. 

Jij hebt een oudere Flybox van Orange dus dat zou perfect moeten lukken.

Josette
Wijze
Wijze

@Slimr  een goedemorgen,

als het antwoord van @Gregory  je geholpen heeft mag je deze aanvinken als 

oplossing accepteren.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Zie niet in waarom niet.  De Sim is het abonnement.  Probeer het eens

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen