annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobile internet werkt niet op OnePlus 6

Topic gestart op: 11-10-18 09h03

Antwoorden: 9 antwoorden

Dieter1978
Aspirant verkenner

Mobile internet werkt niet op OnePlus 6

Hallo,

Door diefstal heb ik sinds zaterdag een nieuwe OnePlus 6 (mijn vorige was ook reeds een OnePlus 6) . Alles werkt perfect behalve mijn mobiele data.  De settings zijn al 10 tallen keren bekeken, ik heb reeds 3 nieuwe sim kaarten van Orange gekregen maar niks helpt.  Indien ik iemand anders zijn sim kaart in mijn telefoon stop werkt alles perfect, dus volgens mij kan het niet aan het toestel liggen.  Iemand nog opties of moet ik ten lange leste van provider veranderen?

Alvast bedankt,

Dieter

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Dieter1978 ditprobleem gaat dan niet aan uw toestel zijn aangezien een andere orange kaart van iemand anders wel werkt. Dit is dan iets technisch wat er niet correct gaat bij Orange. In dit geval zou er een ticket moeten gemaakt worden voor een expert dienst die dit na kijken voor u en het proberen op te lossen. Stuur anders via facebook messenger uw bericht met het probleem. Misschien heeft u een profiel probleem bij Orange . U kan dit zelf niet zien , ik ook niet , maar zij moeten dat kunnen zien. Een profiel probleem zou kunnen zijn dat er een beaalde instelling achterliggend op uw naam dus uw profiel niet aanstaat of niet werkt technisch gezien.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Dieter1978
Aspirant verkenner

Bedoel je dan Orange Klantendiest op Facebook/Messenger?  Veel reactie komt daar ook niet ...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dieter1978 Het kan zijn dat het iets drukker is maar ze reageren daar wel maar enkel bij drukte duurt het langer 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

@Dieter1978

Welke APN gebruik je?

Het zou mworld.be moeten zijn, zonder een login of wachtwoord. Als dit niet zou werken, geef dat ineens door aan de klantendienst want dat is de standaard APN voor internet. Dan kan men dat ineens voor je nakijken of die correct geactiveerd werd voor jou.

0 pluimen
Dieter1978
Aspirant verkenner

Ok, bedankt voor de info, ik probeer ze via messenger te bereiken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen