Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-10-18 09h03
Antwoorden: 9 antwoorden
Hallo,
Door diefstal heb ik sinds zaterdag een nieuwe OnePlus 6 (mijn vorige was ook reeds een OnePlus 6) . Alles werkt perfect behalve mijn mobiele data. De settings zijn al 10 tallen keren bekeken, ik heb reeds 3 nieuwe sim kaarten van Orange gekregen maar niks helpt. Indien ik iemand anders zijn sim kaart in mijn telefoon stop werkt alles perfect, dus volgens mij kan het niet aan het toestel liggen. Iemand nog opties of moet ik ten lange leste van provider veranderen?
Alvast bedankt,
Dieter
@Dieter1978 ditprobleem gaat dan niet aan uw toestel zijn aangezien een andere orange kaart van iemand anders wel werkt. Dit is dan iets technisch wat er niet correct gaat bij Orange. In dit geval zou er een ticket moeten gemaakt worden voor een expert dienst die dit na kijken voor u en het proberen op te lossen. Stuur anders via facebook messenger uw bericht met het probleem. Misschien heeft u een profiel probleem bij Orange . U kan dit zelf niet zien , ik ook niet , maar zij moeten dat kunnen zien. Een profiel probleem zou kunnen zijn dat er een beaalde instelling achterliggend op uw naam dus uw profiel niet aanstaat of niet werkt technisch gezien.
Bedoel je dan Orange Klantendiest op Facebook/Messenger? Veel reactie komt daar ook niet ...
@Dieter1978 Het kan zijn dat het iets drukker is maar ze reageren daar wel maar enkel bij drukte duurt het langer
Ok, bedankt voor de info, ik probeer ze via messenger te bereiken.