- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mobile internet werkt niet op OnePlus 6
Hallo,
Door diefstal heb ik sinds zaterdag een nieuwe OnePlus 6 (mijn vorige was ook reeds een OnePlus 6) . Alles werkt perfect behalve mijn mobiele data. De settings zijn al 10 tallen keren bekeken, ik heb reeds 3 nieuwe sim kaarten van Orange gekregen maar niks helpt. Indien ik iemand anders zijn sim kaart in mijn telefoon stop werkt alles perfect, dus volgens mij kan het niet aan het toestel liggen. Iemand nog opties of moet ik ten lange leste van provider veranderen?
Alvast bedankt,
Dieter
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Dieter1978 ditprobleem gaat dan niet aan uw toestel zijn aangezien een andere orange kaart van iemand anders wel werkt. Dit is dan iets technisch wat er niet correct gaat bij Orange. In dit geval zou er een ticket moeten gemaakt worden voor een expert dienst die dit na kijken voor u en het proberen op te lossen. Stuur anders via facebook messenger uw bericht met het probleem. Misschien heeft u een profiel probleem bij Orange . U kan dit zelf niet zien , ik ook niet , maar zij moeten dat kunnen zien. Een profiel probleem zou kunnen zijn dat er een beaalde instelling achterliggend op uw naam dus uw profiel niet aanstaat of niet werkt technisch gezien.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedoel je dan Orange Klantendiest op Facebook/Messenger? Veel reactie komt daar ook niet ...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Dieter1978 Het kan zijn dat het iets drukker is maar ze reageren daar wel maar enkel bij drukte duurt het langer
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Welke APN gebruik je?
Het zou mworld.be moeten zijn, zonder een login of wachtwoord. Als dit niet zou werken, geef dat ineens door aan de klantendienst want dat is de standaard APN voor internet. Dan kan men dat ineens voor je nakijken of die correct geactiveerd werd voor jou.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ok, bedankt voor de info, ik probeer ze via messenger te bereiken.
