- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
My orange app werkt niet met Esim
Ben vandaag eens naar de Orange shop geweest en heb daar dan de lang verwachte Esim geactiveerd op de Iphone. Op het eerste zicht ben ik daar tevreden van , goed in te stellen kwa bellen en data verbruik en dergelijke dus op dat punt in orde. Maar .....nu heb ik de My Orange app en die werkt in eens niet meer. Die blijft zeggen dat ik een Orange klant moet zijn of een Orange simkaart moet plaatsen. Ik heb het Orange nummer al op Primair gezet maar dat geeft geen verbetering. Ik heb ook de boodschap erbij staan als je net klant bent dat je dan 48 uur moet wachten vooraleer het kan werken. Lijkt mij eigenaardig als je al zolang klant bent van Orange dat je daarop moet wachten. Maar zal de proef op de som nemen en zal ook 48 uur wachten , misschien iets met de wijziging naar de Esim , een QR code op een papier wat voor je uitgeprint wordt en dat je dan kan toevoegen op de gsm. Wil toch @Totem eens mentionen of dit normaal is dat de app ineens je abonnement niet meer herkent als je de esim activeerd of dat het ook wel degelijk gaat werken als je ook die 48 uur wacht. Dus ik hou jullie op de hoogte.
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Cdt24801 Goed het is maandag vandaag en afgelopen zaterdag 22-02-2020 heb ik dus de E-sim laten activeren. Nu twee dagen later werkt dus de My Orange app nog altijd niet .
Boodschap : Toegang tot deze app is voorbehouden aan Orange klanten. Je toestel bevat mogelijks geen Orange simkaart. Zorg ervoor dat je een orange simkaart gebruikt om My Orange te kunnen gebruiken. Nieuwe klant ? het kan tot 48 uur duren alvorens de app je herkent.
Dus 48 uur verder en de app werkt dus niet met E-sim. @Totem is dit een gekend probleem ? of komt er hier een oplossing voor ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik vrees dat er ergens iets zal moeten aangepast worden in de code van de sim verificatie. Daar zullen ze niet aan gedacht hebben ....
Kan rap gebeuren, maar het kan ook een tijdje duren ... Dat weet je nooit bij die dingen ...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@patrick2 Dat is wat ik niet kan begrijpen 🤔 ... mijn gok is dat Orange geen volledige test heeft gedaan voordat deze technologie werd toegepast. BTW welk iPhone-model heb je als je het niet erg vindt?
Groetjes
Superbonbon 🍬
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@patrick2 Ik hoop dat we een antwoord krijgen van Totem of een Mod, dit moet frustrerend zijn voor veel gebruikers...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@patrick2 Ik ben het helemaal met je eens, ik ben een Android-gebruiker, dus ik kan je natuurlijk geen goed advies geven over Apple. En natuurlijk heb ik geen probleem met je antwoorden, omdat, ik veel van je leer 🙂.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@patrick2 ivm My Orange, domme vraag, maar heb je je verbonden via 4G ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ok, @patrick2 , just a thought. Omdat je om de 30 dagen of minder 4G moet gebruiken met My Orange, je mobiel nr wordt dan zichtbaar
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wel, het was het proberen waard @patrick2 . Waarschijnlijk kan my orange het mobiel nr niet uit de esim halen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Denk dat het eerder bij Orange zal liggen @patrick2 . Het is niet het eerste bericht dat ik van je lees
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ben vandaag eens naar de Orange shop geweest en heb daar dan de lang verwachte Esim geactiveerd op de Iphone. Op het eerste zicht ben ik daar tevreden van , goed in te stellen kwa bellen en data verbruik en dergelijke dus op dat punt in orde. Maar .....nu heb ik de My Orange app en die werkt in eens niet meer. Die blijft zeggen dat ik een Orange klant moet zijn of een Orange simkaart moet plaatsen. Ik heb het Orange nummer al op Primair gezet maar dat geeft geen verbetering. Ik heb ook de boodschap erbij staan als je net klant bent dat je dan 48 uur moet wachten vooraleer het kan werken. Lijkt mij eigenaardig als je al zolang klant bent van Orange dat je daarop moet wachten. Maar zal de proef op de som nemen en zal ook 48 uur wachten , misschien iets met de wijziging naar de Esim , een QR code op een papier wat voor je uitgeprint wordt en dat je dan kan toevoegen op de gsm. Wil toch @Totem eens mentionen of dit normaal is dat de app ineens je abonnement niet meer herkent als je de esim activeerd of dat het ook wel degelijk gaat werken als je ook die 48 uur wacht. Dus ik hou jullie op de hoogte.
Ugh @patrick2,
Totem wordt droevig om te lezen dat je ervaring met e-sim niet optimaal is. De strategische geesten hebben hierop geantwoord, en een update van de MyOrange app wordt gepland voor eind maart.
Het zou dus in orde zijn voor begin april.
Totem's zonnegroeten !
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hartelijke dank voor je inzet. Maar ik woon in Spanje en mijn vriend gaat steeds naar de shop, na 3 bezoeken en meer dan 3 uur wachten is de maat vol. Als ik de shop manager aan de lijn heb met de telefoon van mijn vriend in de shop, duwt hij de telefoon weg van mijn vriend , wil niet aan het toestel komen , en roep van ver dat ik naar Brussel moet bellen. Mijn vriend wordt dan met zacht dwang naar buiten gewerkt. Ik ben geen ..... maar ik zou het kunnen worden? Het gaat hier over verantwoordelijkheid , Welke directie van Orange laat zulke praktijken toe . Er is geen mogelijkheid om rechtstreeks in contact te treden met Orange. Dus de Vlaamse klachten dienst, De openbare oproep, facebook, linkedin , instagram, enz. Dit zijn mijn mogelijk middelen dat er iemand bij Orange initiatief neemt. Maak een copy van mijn story en post het overal. Als Orange prefereert geen rechtstreekse e mail te kunnen sturen naar een klachtendienst, geen technisch telefoon ondersteuning wil bieden? Dan vindt ik dat ik dat moet aankaarten en mijn medeburgers daarvan in kennis stellen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hartelijke dank voor je inzet. Maar ik woon in Spanje en mijn vriend gaat steeds naar de shop, na 3 bezoeken en meer dan 3 uur wachten is de maat vol. Als ik de shop manager aan de lijn heb met de telefoon van mijn vriend in de shop, duwt hij de telefoon weg van mijn vriend , wil niet aan het toestel komen , en roep van ver dat ik naar Brussel moet bellen. Mijn vriend wordt dan met zacht dwang naar buiten gewerkt. Ik ben geen ..... maar ik zou het kunnen worden? Het gaat hier over verantwoordelijkheid , Welke directie van Orange laat zulke praktijken toe . Er is geen mogelijkheid om rechtstreeks in contact te treden met Orange. Dus de Vlaamse klachten dienst, De openbare oproep, facebook, linkedin , instagram, enz. Dit zijn mijn mogelijk middelen dat er iemand bij Orange initiatief neemt. Maak een copy van mijn story en post het overal. Als Orange prefereert geen rechtstreekse e mail te kunnen sturen naar een klachtendienst, geen technisch telefoon ondersteuning wil bieden? Dan vindt ik dat ik dat moet aankaarten en mijn medeburgers daarvan in kennis stellen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
hallo, kan mij iemand een telefoonnummer bezorgen van een shop waar ze wel de telefoon opnemen aub .
Ook op de email bij klachtendienst antwoorden ze niet op mijn mails , ook niet op de reviews van de shop, geen antwoord.
Mijn Esim werkt nog steeds niet.
Hartelijke dank,
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Ongeveer een maand geleden kom ik van Telenet over naar Orange
- Neem via internet abonnement en alles verloopt perfect
- Wil Esim aanschaffen maar daar loop het fout.
- Neem contact op met orange en verwijst mij door naar mijn dichtst bijzijnde winkel Sint-Nikaas schopping center.
- Na 1u30 aanschrijven en wachten vertellen ze mij dat ik contact moet opnemen met Brussel en dat deze alles zullen regelen.
- Na ongeveer 20 telefoontjes en meer dan 7 uur telefoongesprekken stuurt men mij terug naar dezelfde winkel in Sint. Niklaas shopping.
- Na 1u20 aanschrijven geen ze mij de QR code scan deze in en werkt niet? Ze vertellen mij dat ik opnieuw contact moet opnemen met Brussel .
- Na ongeveer 2 uur bellen met Brussel. Zij houden voet bij stuk ik moet terug naar de shop.
- Ik voor de derde maal naar de shop 15 minuten aanschuiven, Krijg nieuwe QR code scan deze opnieuw in.
- De installatie verloopt vlekkeloos , toestel herkend het nummer onmiddellijk, geeft alle instellingen correct weer, , geeft geen enkele foutmelding , MAAR maakt geen verbindingen het mobile netwerk. Ik maak de jongens er op attend dat het niet werkt, het nummer wordt herkend maar het niet werkt . IK vraag om mij te helpen maar ze verwijzen mij terug door naar Brussel. Ik wordt dan met zachte dwang naar de uitgang verwezen.
- Na ongeveer 1u30 bellen met Brussel moet ik terug naar de shop. Wordt een beetje ongeduldig en vraag een beetje onbeleefd wie van beide liegt. Uiteindelijk legt men telefoon in.
- Bel opnieuw en verteld mij dat ik terug moet naar de shop.
- Ik heb ook een fysieke simkaart gekregen en deze werkt wel!!!! Maar ik moet nu 2 toestellen gebruiken. Heb iPhone SE2de generatie! Wil maar 1 toestel gebruiken .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@patrick2 schreef:
Ben vandaag eens naar de Orange shop geweest en heb daar dan de lang verwachte Esim geactiveerd op de Iphone. Op het eerste zicht ben ik daar tevreden van , goed in te stellen kwa bellen en data verbruik en dergelijke dus op dat punt in orde. Maar .....nu heb ik de My Orange app en die werkt in eens niet meer. Die blijft zeggen dat ik een Orange klant moet zijn of een Orange simkaart moet plaatsen. Ik heb het Orange nummer al op Primair gezet maar dat geeft geen verbetering. Ik heb ook de boodschap erbij staan als je net klant bent dat je dan 48 uur moet wachten vooraleer het kan werken. Lijkt mij eigenaardig als je al zolang klant bent van Orange dat je daarop moet wachten. Maar zal de proef op de som nemen en zal ook 48 uur wachten , misschien iets met de wijziging naar de Esim , een QR code op een papier wat voor je uitgeprint wordt en dat je dan kan toevoegen op de gsm. Wil toch @Totem eens mentionen of dit normaal is dat de app ineens je abonnement niet meer herkent als je de esim activeerd of dat het ook wel degelijk gaat werken als je ook die 48 uur wacht. Dus ik hou jullie op de hoogte.
Dag @patrick2
Blijkbaar een nieuwe versie die dit oplost
As a pioneer of the eSIM in Belgium, Orange has good news to report. From now on, you can use the My Orange app with your eSIM.
https://apps.apple.com/be/app/my-orange-be/id626702792
