Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-06-25 08h16
Antwoorden: 3 antwoorden
Dag @Orange
ik bestelde 2/6 een nieuwe gsm en sinds 3/6 staat deze in transit.
ik belde gisteren met een zekere Hollandse Helena die me laconiek wist te vertellen dat na 1 dag geleverd ook kon zeggen ‘vanaf 1dag’ en ik volgende week moest terugbellen als de gsm nog niet aangekomen was.
Hoe kan ik iemand bereiken die meer kan dan lezen wat ik zie en die zonder pancartes in staat is om iets te kunnen oplossen of onderzoeken.
Mailen kan ook niet dus via hier een poging. Iemand een idee hoe ik de aandacht kan trekken v orange?
Want ook de melding vd transit staat dat er de dag nadien geleverd zal worden. Dus er klopt iets niet.
hoe hard Helena haar best deed om dat te ontkennen en het aan mijn ongeduld te wijten was 😉
Ps: dank voor de messenger tip.
@Ingrid_L een goedemorgen,
je zal toch even geduld moeten hebben, de beloftes die
iedere internetwinkel maakt kunnen ze niet nakomen.
Zeker niet in deze maand met al die feestdagen en brugdagen.
Je kan eventueel een berichtje doen naar FBMessenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Meer kunnen wij ook niet voor jou doen.
Succes.
Beste @Josette
dank voor uw reactie.
Dat geduld is er maar het vertrouwen in de transitbedrijven minder.
En gezien alle abonnementen wel al werden aangepast is het vreemd. Zeker omdat de mail die ik kreeg van bevestiging v verzending spreekt van leveren de dag nadien.
Na 2/6 (bestel datum) was er enkel pinksterweekend —- dus die dag zou minder last moeten hebben. Akkoord , het was vaderdag dus dat zal wat druk geven maar daar de bestelling al onderweg was zou dat niet mogen spelen.
Fijne dag