Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-21 17h14
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste ,
Iemand een idee hoe ik vowifi kan activeren na os 11 beta 2 via PDC wilt het niet meer lukken.
Vriendelijke groeten
Dimitri
hoi Patrick ,
Ik kon het manupulieren zodat het werkte door de modem settiungs te veranderen ik kan er alleen niet meer in na de update
VoWifi is niet te manipuleren door modem / router settings aan te passen. Dit staat actief op je simkaart en je simkaart staat los van je modem / router. Dus sorry dat ik het zeg maar door manipulatie van de modem / router geloof ik totaal niks van.
via de modem instellingen van de gsm en pc met de app PDC
Dan zou ik willen weten welke modem instellingen op je gsm , aangezien je modem niet te bereiken is via de gsm zelf. De app PDC ken ik niet aangezien het bij mij correct werkt via de femtocell om beter bereik te hebben.
Heb je al eens gebeld met de klantendienst en gevraagd of VoWifi is geactiveerd op je kaart ? In de onderstaande link staan ook de toestellen die Orange op dit moment ondersteund voor VoWifi :
https://www.orange.be/nl/netwerk/vowifi
Het kan dat er nog toestellen zijn die wel werken maar niet in de lijst staan maar zou wel een beetje aan de lijst vasthouden.
Ik heb wel al gemerkt dat de lijst van toestellen toch niet echt up-to-date is.
Een aantal toestellen van Motorola zijn compatibel met VoWiFi en VoLTE en die zie ik er niet in staan.
Heb ze zelf kunnen testen. Maar dit terzijde.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |