annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opvragen abonnementscontract

Topic gestart op: 11-11-20 17h58

Antwoorden: 9 antwoorden

izzet383838
Gewaardeerd verkenner

Opvragen abonnementscontract

Goededag beste mede-tribers

Ik heb online een mi10t pro besteld, nu wilde de scpoter aanvragen maat daarvoor moet ik mijn abonnementscontract uplouden, iemand enig idee waar ik deze kan terugvinden?

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@izzet383838  ik weet niet voor wie je iets moet hebben maar je contract vind je terug bij je papieren want je hebt dat ooit eens getekend. Je kan eventueel een afspraak maken in een shop om het als nog op te halen als je de papieren kwijt bent. Online is geen mogelijkheid want in je klantenzone vind je dit niet terug. Je kan wel een uitdraai maken , een printscreen , van wat je hebt. Eventueel eens in je mails zoeken of je digitaal iets ooit hebt gekregen want per mail krijg je ook je contract toegezonden , maar dan moet je wel dat ooit hebben ontvangen. Mijne staan er nog in maar ik bewaar dat soort dingen wel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


izzet383838
Gewaardeerd verkenner

Hey @patrick2, ik heb dit toestel online aangekocht ik had al een bestaand abo, en heb dan gewoon deze telefoon met abo gekocht door online in te loggen en mijn id kaart nummer in te geven, nu wilde ik online de cashback/step aanvragen maar die vraagt dus om een kopie van mijn contract, dat ik nooit getekend heb, wellicht dat orange er van uit gaat dat het getekend is als ik op kopen klik?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@izzet383838  heb eens even gekeken en je hebt een kopie nodig van je aankoopbon en de eerste twee pagina's van je contract. Die krijg je per mail opgestuurd of als je die niet hebt gekregen dat je dan de klantendienst belt. Maar je bestelling is dus ook nog niet binnen en dan kan je dus ook nog niet ingaan op de cashback. Ik heb de info eens bekeken voor je. Heb je al een bevestiging gehad van Orange over de wijziging van je contract ? Want als je een toestel besteld en koppelt aan je contract heb je wel een abonnement's wijziging zo ziet Orange dat. 

https://www.flexmail.eu/m-c56a8844d1c00aae1d9911bb1bdde8a33139a96f9063559f

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


izzet383838
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad denk dat ik hem vrijdag binnen zal krijgen, heb geen mail ontvangen over een contractsweiziging dus dan maar eens bellen naar orange en hopen dat ze me verder kunnen helpen.

Weet je toevallig of bpost de orders levert?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@izzet383838  ik vermoed van wel. Bij mij thuis komen ze toch leveren dus waarom bij jullie niet ? Kan misschien zijn dat er een vertraging is door drukte of andere zaken maar je pakje zal wel geleverd worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen