annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstappen naar Orange eSim

Topic gestart op: 03-01-24 20h59

Antwoorden: 3 antwoorden

MathiasGZ
Aspirant verkenner

Overstappen naar Orange eSim

Momenteel zit ik samen met mijn partner bij een Telenet account met TV + Internet + 2 gsm’s. Kan ik zomaar 1 gsm nummer hier uithalen en een mobiel abonnement aangaan bij Orange met eSim. Aangezien telenet dit niet ondersteunt voor smartphone en ik hier wel gebruik wil van maken met mijn smartphone via Orange. Bedankt alvast! 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
JVV94
Veteraan verkenner

Dat is perfect mogelijk maar wil je dit doen enkel omwille van de eSim? Echt voordeel haal je er niet uit. Ook krijg je bij Orange geen korting op je mobiel abonnement omdat je geen Love pakket hebt. (Mobiel abonnement + Internet). Het zou jammer zijn als je hiervoor maandelijks meer gaat betalen.

Mij lijkt het voordeliger om volledig over te stappen naar Orange. Die keuze is aan jou. Weet ook dat vanaf 14 januari de internetsnelheid en hoeveelheid mobiele data stijgt. Kan wel interessant zijn voor je.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Voor zover ik weet zou dat geen probleem mogen zijn. Je kan uw abbo steeds aanpassen naar uw wensen. Zodus, terugvallen op TV + internet + 1 gsm (ipv 2) zou geen enkel probleem mogen zijn.

Let wel goed op dat je de juiste procedure volgt voor de overstap van provider voor uw foon (in de veronderstelling dat je uw nummer wil behouden), want daar durft het wel al eens mislopen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen