Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Overzetten abonnement

Beste,

Ik ben van werknemer veranderd en mijn abonnement dient overgezet te worden met behoud van nummer. Ik heb een SIM kaart van Orange.

Hoe kan dit op een éénvoudige manier gebeuren?   

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Leidende sjamaan

@GuillaumeSmits  hierbij een link die je er mee kan helpen. Alles correct en duidelijk ingeven en door sturen en dan maakt Orange dit in orde.

https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

Hoi,

Ik heb geen klantnummer.

Mijn huidig telefoonnummer is  +32xxxxx

Leidende sjamaan

@GuillaumeSmits  schreef:

Hoi,

Ik heb geen klantnummer.

Mijn huidig telefoonnummer is  +32xxxxxxx

@GuillaumeSmits  gelieve geen persoonlijke gegevens op dit forum te zetten. Het is een openbaar forum vandaar. Rechts boven bij je post kan je de drie puntjes aantikken en dan post bewerken drukken en dan het nummer weg halen. 

Als je geen klantnummer  hebt dan dien je contact op te nemen met de klantendienst 5000 of via Messenger of Twitter. Daar dien je dan alles in orde te laten maken. 

Gewaardeerd verkenner

Hoi, 

Bedankt voor de info.

Is het ook eventueel mogelijk dat ik een pre-pay kaartje aankoop en daar mijn nummer naar overzet?

Of heb ik sowieso mijn oud klantnummer nodig?

Leidende sjamaan

@GuillaumeSmits  ten aller tijden dient u een bestaand klantennummer te hebben. Maar waar is uw klantennummer dan ? U geeft aan dat er een abonnement is. 

Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste @GuillaumeSmits ,

Ik vermoed dat je werkgever wil bedoelen?

Dan is het de werkgever (die eigenlijk eigenaar van het nummer is) die jouw nummer op een prepaid kaart plaatst en nadien kan u deze registreren. 

Na een 10tal dagen kan je de prepaid kaart dan op een abonnement zetten op eigen naam.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Gewaardeerd verkenner

Beste,

Bedankt voor je antwoordt.

Betreft inderdaad mijn werkgever.

Is het mogelijk om mijn zelfde SIM kaart te behouden of dien ik een nieuwe te kopen.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@GuillaumeSmits  simkaart kopen hoef je niet die krijg je gratis. Deze simkaart behoud je die wordt gewoon omgezet naar prepaidkaart. Nadien naar abonnement , dus je behoud ten aller tijde deze simkaart.

0 pluimen
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste @GuillaumeSmits ,

Simkaart zeker bijhouden. 

1. Werkgever zet het abonnement op een prepaid kaart.
2. Je krijgt een sms wanneer deze op prepaid staat. (of wanneer je niets meer kan doen)
3. Zo rap mogelijk jouw prepaid registreren want je kan niet bellen/smsen/data zolang je geen registratie gedaan hebt (wettelijk verplicht) Dit kan in de shop of online.
4. 10 tal dagen prepaid gebruiken. Je kan het juiste tarief kiezen via #123*42# en nadien opladen.
5. Wanneer je een abonnement op eigen naam neemt zal het resterende krediet van de prepaid afgetrokken worden via de eerste factuur. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen