annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overzetten abonnement

Topic gestart op: 24-04-20 14h04

Antwoorden: 21 antwoorden

GuillaumeSmits
Gewaardeerd verkenner

Overzetten abonnement

Beste,

Ik ben van werknemer veranderd en mijn abonnement dient overgezet te worden met behoud van nummer. Ik heb een SIM kaart van Orange.

Hoe kan dit op een éénvoudige manier gebeuren?   

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@GuillaumeSmits  vermoedelijk staat er iets niet correct in je profiel. Dat profiel is bij Orange dus daar kan je niks aan doen . Bel met de klantendienst of neem contact op via het Webcare team en laat ze het nakijken en in orde brengen. Iedereen heeft vanaf de eerste seconde na activering mobiele data toegang.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@GuillaumeSmits  dat lijkt mij raar dat je een maand moet wachten om je mobiele data te kunnen gebruiken. Staat er bij je instellingen - mobiele data - mobiele data op aan ? en wat staat er bij je APN instellingen ? 

deze gegevens moeten er in staan ,

iphone.mobistar

gebruikersnaam en wachtwoord leeg. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@GuillaumeSmits  hierbij een link die je er mee kan helpen. Alles correct en duidelijk ingeven en door sturen en dan maakt Orange dit in orde.

https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


GuillaumeSmits
Gewaardeerd verkenner

Hoi,

Ik heb geen klantnummer.

Mijn huidig telefoonnummer is  +32xxxxx

 

patrick2
Wijze
Wijze


@GuillaumeSmits  schreef:

Hoi,

Ik heb geen klantnummer.

Mijn huidig telefoonnummer is  +32xxxxxxx

 


@GuillaumeSmits  gelieve geen persoonlijke gegevens op dit forum te zetten. Het is een openbaar forum vandaar. Rechts boven bij je post kan je de drie puntjes aantikken en dan post bewerken drukken en dan het nummer weg halen. 

Als je geen klantnummer  hebt dan dien je contact op te nemen met de klantendienst 5000 of via Messenger of Twitter. Daar dien je dan alles in orde te laten maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen