Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-04-20 14h04
Antwoorden: 21 antwoorden
Beste,
Ik ben van werknemer veranderd en mijn abonnement dient overgezet te worden met behoud van nummer. Ik heb een SIM kaart van Orange.
Hoe kan dit op een éénvoudige manier gebeuren?
kijk eens in de settings van uw foon. Het zou kunnen dat je een setting verkeerd hebt staan waardoor je enkel 3G hebt.
Bij mij (Samsung S8) staat dat onder instellingen => mobiele netwerken => netwerkmodus.
Hoi IPhone 7,
Al op en af gezet, settings gecontroleerd enz...
Ik ben is verder op zoek gegaan en kreeg de melding dat ik dit pas na een maand kan activeren omdat ik net abonnee ben geworden.
@GuillaumeSmits schreef:
Hoi IPhone 7,
Al op en af gezet, settings gecontroleerd enz...
Ik ben is verder op zoek gegaan en kreeg de melding dat ik dit pas na een maand kan activeren omdat ik net abonnee ben geworden.
Van wie of wat heb je die melding gekregen? Want eerlijk gezegd geloof ik daar niks van. Ik bedoel dus de melding zelf hé, niet dat je ze niet gekregen zou hebben, ik geloof u wel. De melding echter niet.
4G moet vanaf de eerste seconde dat uw sim kaart geactiveerd is ook werken. Op voorwaarde dat uw settings goed staan natuurlijk.
Beste,
Hierbij schermfoto
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |