Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-04-20 14h04
Antwoorden: 21 antwoorden
Beste,
Ik ben van werknemer veranderd en mijn abonnement dient overgezet te worden met behoud van nummer. Ik heb een SIM kaart van Orange.
Hoe kan dit op een éénvoudige manier gebeuren?
@GuillaumeSmits vermoedelijk staat er iets niet correct in je profiel. Dat profiel is bij Orange dus daar kan je niks aan doen . Bel met de klantendienst of neem contact op via het Webcare team en laat ze het nakijken en in orde brengen. Iedereen heeft vanaf de eerste seconde na activering mobiele data toegang.
@GuillaumeSmits dat lijkt mij raar dat je een maand moet wachten om je mobiele data te kunnen gebruiken. Staat er bij je instellingen - mobiele data - mobiele data op aan ? en wat staat er bij je APN instellingen ?
deze gegevens moeten er in staan ,
iphone.mobistar
gebruikersnaam en wachtwoord leeg.
@GuillaumeSmits hierbij een link die je er mee kan helpen. Alles correct en duidelijk ingeven en door sturen en dan maakt Orange dit in orde.
Hoi,
Ik heb geen klantnummer.
Mijn huidig telefoonnummer is +32xxxxx
@GuillaumeSmits schreef:
Hoi,
Ik heb geen klantnummer.
Mijn huidig telefoonnummer is +32xxxxxxx
@GuillaumeSmits gelieve geen persoonlijke gegevens op dit forum te zetten. Het is een openbaar forum vandaar. Rechts boven bij je post kan je de drie puntjes aantikken en dan post bewerken drukken en dan het nummer weg halen.
Als je geen klantnummer hebt dan dien je contact op te nemen met de klantendienst 5000 of via Messenger of Twitter. Daar dien je dan alles in orde te laten maken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |