Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-21 07h24
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heey iedereen ,
Gister een update gekregen op mijn Xiomi mi 10, echter start die na de update bepaalde applicaties /aps niet meer op. Hij start op en stopt direct weer.
Ik dacht eerder dat het aan het spelletje zelf lag , maar nu is dit probleem ook al met Gmail. Opent en sluit af.
Is dit een bekend probleem , en hoe zou ik dit op kunnen lossen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik denk dat je er weinig aan kan doen.
Door de update die je hebt gekregen zullen er fouten in zitten en daardoor crashen deze apps en zijn die een soort van onbruikbaar. Dit komt wel eens vaker voor en dient men een nieuwe update uit te brengen.
Je kan eens kijken of je de apps kan verwijderen en er terug op kan zetten en of het probleem zich nog voordoet. Kijk ook zeker in de play store dat er geen apps update zijn en anders dien je te wachten tot er weer een nieuwe update beschikbaar is..
EDIT : heb net gelezen in HLN dat het inderdaad iets is wat bekend is.
Ik kan u deze tip geven , zie link -> https://androidworld.nl/apps/crashen-ineens-al-je-apps-op-android-dit-moet-je-doen <- .
Is blijkbaar iets bij Google zelf.
Groeten,
bigMODDER
Ik denk dat je er weinig aan kan doen.
Door de update die je hebt gekregen zullen er fouten in zitten en daardoor crashen deze apps en zijn die een soort van onbruikbaar. Dit komt wel eens vaker voor en dient men een nieuwe update uit te brengen.
Je kan eens kijken of je de apps kan verwijderen en er terug op kan zetten en of het probleem zich nog voordoet. Kijk ook zeker in de play store dat er geen apps update zijn en anders dien je te wachten tot er weer een nieuwe update beschikbaar is..
EDIT : heb net gelezen in HLN dat het inderdaad iets is wat bekend is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |