annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Recycleer je toestel online !

Topic gestart op: 23-10-20 14h51

Antwoorden: 11 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Recycleer je toestel online !

Ugh allemaal,

Zoals je al weet, kan je je oude telefoon in een Orange shop laten recycleren.  Zo krijg je een kortingsbon na evaluatie van je oude toestel.

Dankzij onze partner CompaRecycle is het nu ook mogelijk via onze website. Je kan het bedrag van de terugname van je oude telefoon rechtstreeks op je bankrekening ontvangen!

Hoe werkt het ?

  1. Je logt in op ons online platform.
  2. Je voert het merk en het model van je telefoon in.
  3. Je stelt je eigen diagnose online op (je meldt dus de tekortkomingen die op je oude telefoon verschijnen).
  4. Je stuurt de telefoon gratis terug via bpost.
  5. Zodra het toestel bij onze partner aankomt, word je geïnformeerd over de mogelijke waarde van je oude toestel.
  6. Als je akkoord gaat met dit bedrag, kan je het valideren. Hierbij ontvang je de betaling rechtstreeks op je bankrekening. Als je het er niet mee eens bent, krijg je de telefoon terug.

Totem waakt over zijn stam,

Totem

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Joy27
Gewaardeerd verkenner

Hoi! Ik heb dit gedaan en inmiddels werd het bedrag ook overgemaakt op mijn rekening. Echter, de badge in orange thank you werd mij nog steeds niet toegekend en dit is inmiddels toch al een 8tal weken geleden. Waar kan ik dit melden?

0 pluimen
BrahimM
Orange-werknemer

Hallo @Joy27 

Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 5000. Zij doen het nodige voor je (dossier opmaken voor de achterliggende dienst).

Groeten, 

BrahimM

sd
Gewaardeerd verkenner

Hallo, wil 2 gsm's recyclen via internet, alle stappen doorlopen maar het is me niet duidelijk naar waar ik ze moet opsturen, bij de veel gestelde vragen staar er het volgende: Sluit de envelop goed en bezorg hem bij het dichtstbijzijnde B-postkantoor. Geef uw envelop aan de adviseur van B-Post met de mededeling dat deze voor Orange is

Ben naar Bpost geweest maar daar zegt men dat ze het adres van Orange moeten hebben

Via messenger contact gehad met Orange daar zegt men dat ze inderdaad een contract hebben met Bpost.

geeft er ooit iemand al zen gsm verstuurd via Orange-Comparecycle en zo ja, naar welk een adres dan wel

(gebeld met Orange maar daar weten ze de te volgen procedure niet goed)

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer


@sd  schreef:

Hallo, wil 2 gsm's recyclen via internet, alle stappen doorlopen maar het is me niet duidelijk naar waar ik ze moet opsturen, bij de veel gestelde vragen staar er het volgende: Sluit de envelop goed en bezorg hem bij het dichtstbijzijnde B-postkantoor. Geef uw envelop aan de adviseur van B-Post met de mededeling dat deze voor Orange is

Ben naar Bpost geweest maar daar zegt men dat ze het adres van Orange moeten hebben

Via messenger contact gehad met Orange daar zegt men dat ze inderdaad een contract hebben met Bpost.

geeft er ooit iemand al zen gsm verstuurd via Orange-Comparecycle en zo ja, naar welk een adres dan wel

(gebeld met Orange maar daar weten ze de te volgen procedure niet goed)


Hallo @sd,

Je zou inderdaad naar het Bpost kantoor gaan en vragen dat ze het terug sturen naar "Orange". Er bestaat een samenwerking tussen Orange en Bpost, ze hebben het correcte adres in hun systeem en er zijn geen kosten hieraan gelinkt voor onze klanten.

De bediende was misschien nog nieuw en was hiervan niet op de hoogte. Het is eignelijk hetzelfde process als je je modem of je decoder zou willen terugsturen.

Groetjes,

Nelson

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen