annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung galaxy note 20 ultra

Topic gestart op: 22-08-20 12h53

Antwoorden: 12 antwoorden

Bente_vdb
Gewaardeerd verkenner

Samsung galaxy note 20 ultra

oke dus ik wil graag de Samsung note 20 ultra aankopen, maar kan iemand mij vertellen wat er nu zoveel beter aan is? uiteraard 5g natuurlijk maar ben nieuwsgierig naar de andere specificaties, zoals de camera's etc. 

 

Ps: ik heb nu note9 

12 ANTWOORDEN 12
Queen_Malika
Ervaren verkenner

@Bente_vdb 

Voor mij is de camera het belangrijks. Ik doe aan fotografie en sedert mijn 10 gebruik ik nog zelden mijn duur fototoestel. 

De note 10 is ook al zonder ingang voor oortjes. Je geraakt dat snel gewoon. Ik heb 3 draadloze die ik afwisselend gebruik. Neen heb nog nooit die ooringang gemist...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Queen_Malika  als je nu een @ zet dan zal je zien dat er een aantal namen te voorschijn komen als je in je kader klikt waar je iets in wil zetten. Op diamanier kan je beter iemand aanspreken en weet ook de persoon als die terug inlogt dat je die hebt benoemd in een post. Je hebt dit al eens eerder gedaan bij mijn naam dus je kan het perfect. Maar de reden erachter is dat we dan ook weten tegen wie je het hebt dus wie jou de uitleg kan geven. Is gewoon als advies bedoeld en het maakt je post een stuk makkelijker en duidelijker.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Queen_Malika
Ervaren verkenner

@patrick2 

@Ja had dit door op het laatste. Ik dacht als ik het gewoon beantwoorde en klikte onder "beantwoorden" dat dit automatisch ging. Niet dus. Ondertussen had ik het dus al de hele tijd zo gedaan. En misschien vergeet ik het nog wel eens hoor... ben al een oude madam he lo

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Het is ook geen ernstig probleem @Queen_Malika maar in een langer topic met meerdere 'deelnemers' kan het wel makkelijker zijn. Dan is die persoon ook op de hoogte dat je hem of haar vraagt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bente_vdb  zoals ik heb gezien in de verschillende reviews zou je betere camera's hebben met meer inzoom mogelijkheden , een betere macro camera en meer megapixels en een betere groothoeklens en betere stabiliteit. Je hebt ook inderdaad 5 G waar je nu in de verre verste niks aan hebt want er is geen uitrol van 5G behalve Proximus die 4 plus heeft dus niet echt 5G. Je batterij zal het iets langer volhouden je hebt een betere verversing's snelheid van je scherm. Normaal heb je standaard 60 HZ dus normaal maar op die heb je 90 GH zodat je scroll snelheid al sneller en beter aanvoelt en je hebt 120 HZ. Gebruik je de hoogste verversing's snelheid zal je wel van scherm resolutie verminderen dus je Quad HD word full HD.  Maar je scrolt goed op die hoge verversing's snelheden dat is een plus punt. Je hebt voor de rest een heel groot scherm en een kleine notch in je scherm die dient als selfie camera. De S-pen kan je gebruiken op je scherm maar je kan ook die pen gebruiken voor op afstand , lees geen meters maar je kan dan een soort presentatie geven. Je kan dan ook door foto's scrollen zonder je pen op het scherm te moeten gebruiken. Voor de rest zitten er nog wat dingetjes in verstopt die je kan ontdekken. De camera's achterop maken goede foto's zoals ik gezien heb dus dat zit wel goed. Je krijgt wel een hele camera bundel dat ik gezien heb , dus een hoofdcamera 108 MP , een groothoek lens , macro camera , en dan wat van die speciale namen. 

Je krijgt ook , zoals Samsung wil beweren , drie jaar updates in plaats van twee dus hier maak je al een voorsprong mee. 

Voor de rest doet die wat elk ander toestel doet , goed scherm Quad HD , lange accuduur , groot scherm , stereo geluid , draadloos laden , snelladen.

Niet goedkoop maar je krijgt dan ook een high end gsm natuurlijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen