annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Seniorentelefoons

Topic gestart op: 02-07-20 11h36

Antwoorden: 8 antwoorden

Joach
Veteraan verkenner

Seniorentelefoons

OPGELOST

Aanbod voor GSM's voor senioren (met grote/kleine) met toetsen is bij Orange beperkt. 

Is dit aanbod niet uit te breiden? Kan me goed voorstellen dat senioren die graag mobiel willen bellen uit een ruimer gamma kunnen kiezen.

Heb recent nog de Nokia 2720 Flip in een Orange shop gehaald voor mijn 87 jarige moeder en vind dit een prima toestel. 

Besef ook dat dit gamma steeds beperkter wordt.

Fijne dag iedereen 

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Joach het ligt er ook een beetje aan waar je gaat kijken , online of in de shop zelf. Online is er ook een beperktere keuze dan in de shop. 

Natuurlijk zou het prettig zijn om ook de senioren telefoons wat uitgebreider te zien maar denk zelf niet dat het ook echt een keus is van Orange om dit te willen doen. Denk dat ze zich ook wat meer richten op de jongeren generatie. Vergeet ook niet dat Orange ook maar bepaalde merken heeft waar ze mee samen werken, een contract hebben. En het is ook natuurlijk aan die merken of ze die toestellen uitbrengen of niet. 

Ik denk zelf dat Coolbleu of een Medimarkt geschikter gaan zijn om dat soort nog terug te vinden en dat de providers zich steeds meer en meer op de smartphones gaan richten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Joach ,

Ik denk dat het eerder beter zou zijn om meer te focussen op opleiding voor senioren rond smartphone gebruik. Het niet kunnen werken met computer/tablet/smartphone zal het analfabetisme van onze tijd zijn vrees ik persoonlijk. 

En er moeten enorm veel inspanningen gedaan worden om iedereen mee te krijgen. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
TomB
Orange-werknemer

Beste @Joach 

 

Persoonlijk denk ik niet dat het aanbod van senioren gsms beperkt is.

In de shops hebben we namelijk: Doro (1), Alcatel (1), Nokia (4), Orange (2), Crosscall (1), wiko (1)

10 verschillende senioren gsms is meer dan voldoende denk ik. Ergens is het ook wel logisch dat dit gamma meer beperkt wordt aangezien senioren ook vaker overschakelen naar een smartphone omwille van bank applicaties en videogesprekken met kleinkinderen.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
Joach
Veteraan verkenner

@TomB inderdaad een 10 tal Gsm's met toetsen, veel hangt aan welke noden toestel moet voldoen (grote toetsen, scherm, gebruiksgemak,  en dergelijke) en interesse's senioren. 

Doro heeft in zijn gamma reeds smartphone voor senioren, maar prijzig (zie Coolblue website)

Er zijn al (Nederlandse) computerbedrijven die inspanning doen naar senioren, denk hier Compaan (Google eens Compaan België) die een alternatief aanbieden via tablet met ondersteuning. Op dit gebied kan er nog heel wat gedaan worden, maar is niet direct een probleem voor de providers. Providers springen hier enkel op de kar in kader van data abonnement via 4G. Dit speelt op een ander niveau. 

Toch bedankt voor je reactie. 

 

 

 

 

 

TomB
Orange-werknemer

Beste, @Joach ,

Ik denk dat het eerder beter zou zijn om meer te focussen op opleiding voor senioren rond smartphone gebruik. Het niet kunnen werken met computer/tablet/smartphone zal het analfabetisme van onze tijd zijn vrees ik persoonlijk. 

En er moeten enorm veel inspanningen gedaan worden om iedereen mee te krijgen. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Joach
Veteraan verkenner

@TomB is inderdaad ook zo, kan je daarin bijtreden om opleidingen voor senioren te voorzien. 

Leden met de meeste pluimen