Profiel van Jansoow

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Sim kaart geraakt niet geactiveerd

Beste,

15 januari is mijn bereik weggevallen op mijn simkaart.

16 januari ben ik een nieuwe simkaart gaan halen in de orange shop. Dit zou binnen 2 uur geactiveerd zijn: geen succes.

17 januari vertelde de helpdesk me dat dit aan mijn gsm zou liggen: nieuwe gsm gekocht: geen succes

18 januari zei de helpdesk me dat ik opnieuw een nieuwe simkaart moest gaan halen. Opnieuw nieuwe simkaart gaan halen: geen succes.

19 januari: de helpdesk zegt dat mijn simkaart niet geactiveerd geraakt, maar het zou in "escalatie worden geplaatst" en binnen de 24uur opgelost zijn.: Geen succes

20 januari: geen bereik. Helpdesk verzekert me dat ik ga gecontacteerd worden door een achterliggende dienst: niemand neemt contact op.

21 januari: nog steeds geen succes, en niemand neemt contact op.

22 januari: de helpdesk van ORANGE raad mij aan om van provider te veranderen omdat ze het probleem niet kunnen oplossen. Ik ga naar de Telenet shop, vraag nummer overdracht aan en neem bij hun een abonnement.

23: ORANGE WEIGERT NUMMER OVERDRACHT. Ik ben al 12 jaar klant. Nu al een week geen bereik. Niemand aan de helpdesk kan mij verder helpen. Niemand neemt contact op. Ik zit volledig vast. Waar kan ik met mijn probleem terecht?

Geen reacties!
Loading...