annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart in tracker

Topic gestart op: 13-04-24 17h45

Antwoorden: 3 antwoorden

RaesPeggy
Gewaardeerd verkenner

Simkaart in tracker

Hey

Ik heb een simkaarten een tracker zitten, nu heb ik deze al eens herlaad maar na een jaar inschiet saldo vervallen dat begrijp ik. Maar hoelang na de vervallen verlading is de simkaart nog geldig?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@RaesPeggy 

Ik kan me vergissen maar ik meen me te herinneren dat een prepaid kaart vervalt van zodra er niet tijdig opgeladen wordt. Eens die datum voorbij vervalt het eventuele tegoed en is de kaart onbruikbaar.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


RaesPeggy
Gewaardeerd verkenner

Dat dacht ik ook, maar ik heb vorig jaar eind maart herlaad en de tracker werkte nog met de sim, dus heb ik vandaag terug herlaad maar vroeg mij af hoelang dit kan. Heb het nu voor de zekerheid al in mijn agenda gezet voor volgend jaar 😜

bedankt voor je reactie 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@RaesPeggy 

Om het even te kaderen: een prepaid vervalt niet automatisch wanneer er geen tegoed meer op staat. Ze vervalt exact 12 maanden na de laatste herlaadbeurt, of er nu nog tegoed op staat of niet, dat doet niet terzake.

Je kan dus perfect 11 maanden met een lege kaart rondlopen, en net voor de vervaldag opnieuw iets opladen.

Omgekeerd, je bent alle tegoed dat er nog op de kaart staat kwijt en de kaart werkt niet meer wanneer je langer dan 12 maanden geleden voor de laatste keer herladen hebt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen