annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone werkt niet goed, teruggestuurd, werkt nog niet!

Topic gestart op: 26-09-20 19h47

Antwoorden: 16 antwoorden

Saidja
Gewaardeerd verkenner

Smartphone werkt niet goed, teruggestuurd, werkt nog niet!

Mijn nieuwe smartphone valt regelmatig uit als ik iemand bel. Dit gebeurt onmiddellijk als ik bel en de andere persoon neemt op, nooit tijdens het gesprek. Simkaart gewisseld, nog steeds probleem, simkaart in andere gsm gestoken, geen probleem, terug in de eerste, weer probleem. Door orange winkel voor reparatie verstuurd, na 2 weken teruggekregen, nog steeds zelfde probleem. Weer via shop voor reparatie opgestuurd. Na hoeveel keer krijg ik een werkend toestel? Vervangtoestel dat ik krijg is enkel bellen en sms-en. Ondertussen al 5 keer bij bij orange geweest, 5 x parkeerplaats betaald, 5x op en af gereden. Ik heb smartphone nodig voor mijn werk!

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Saidja  elke klant krijgt hetzelfde vervang toestel en dat is een oud toestel voor bellen en sms. De klant is dan bereikbaar en dat is de regel dat je bereikbaar bent. Zo een dure gsm krijg je niet als vervang toestel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Daarom is het wel zo handig om steeds een (oude) smartphone in de schuif te hebben die weliswaar mss wat verouderd is of links of rechts een barstje heeft maar toch nog functioneert.

Dan ben je in zulke gevallen niet aangewezen op zo een "standaard gsm" als vervangtoestel.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Saidja
Gewaardeerd verkenner

Ik begrijp dat voor een oudere gsm, maar niet voor eentje die pas 3 maanden oud is en onder garantie valt.

Dus ik zal een 2e wagen kopen voor het geval de mijne naar de garage moet.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Saidja 

Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar  je kan moeilijk van een handelaar verwachten dat hij verschillende soorten vervangtoestellen heeft naargelang de klant en zijn toestel.

Om in te gaan op uw vergelijking met een auto: een auto dealer heeft een reeks vervangwagens beschikbaar voor zijn klanten, te gebruiken tijdens onderhoud of herstelling. Daar heb je ook geen invloed op hoe oud dat die zijn of welke comfort ze aan boord hebben.

Dat gezegd zijnde zou het wel geen grote kost mogen zijn om enkele gerecycleerde smartphones te hebben als vervangtoestel voor een telecom bedrijf. Maar ja, als het nu eenmaal de politiek van de grote baas is om enkel oude gsms's te hebben als vervangtoestel heb je als concessiehouder (of Orange shop in dit geval) daar ook niks aan te zeggen hé.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @patrick2 ,

Nog steeds uw spyware actief op mijne PC? 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen