Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-09-20 19h47
Antwoorden: 16 antwoorden
Mijn nieuwe smartphone valt regelmatig uit als ik iemand bel. Dit gebeurt onmiddellijk als ik bel en de andere persoon neemt op, nooit tijdens het gesprek. Simkaart gewisseld, nog steeds probleem, simkaart in andere gsm gestoken, geen probleem, terug in de eerste, weer probleem. Door orange winkel voor reparatie verstuurd, na 2 weken teruggekregen, nog steeds zelfde probleem. Weer via shop voor reparatie opgestuurd. Na hoeveel keer krijg ik een werkend toestel? Vervangtoestel dat ik krijg is enkel bellen en sms-en. Ondertussen al 5 keer bij bij orange geweest, 5 x parkeerplaats betaald, 5x op en af gereden. Ik heb smartphone nodig voor mijn werk!
De meeste mensen die ik ken hebben toch een oude smartphone in de schuif. Niet iedereen gooit zijn oude weg wanneer die eigenlijk nog werkt. Dit omdat heel veel mensen een nieuwe smartphone kopen gewoon om iets nieuw te hebben, niet omdat de oude kapot is. Inruilen (tegen een toch wel kleine vergoeding) zoals bij Orange kan, ik weet niet of dat veel gedaan wordt .. Al zeker niet als er visuele mankementen zijn (die echter geen afbreuk aan de werking doen).
Maar allicht heb je wel iemand in uw kennissen- of vriendenkring die ergens nog zo iets rondslingeren heeft, dat zou toch een tijdelijke oplossing kunnen betekenen ... Zolang uw toestel niet hersteld is hoef je van Orange niks in die zin te vewrachten.
@Saidja die tweede wagen is wel een beetje overdreven voor als je naar de garage moet.
Het is nu eenmaal zo dat je vervang toestel nooit een dure smartphone gaat zijn. Ik heb het al voor gehad een dure Samsung scherm kapot en kreeg gewoon een vervang toestel die kon bellen en sms'en meer niet.
En dat maakt niks uit voor je garantie dat staat daar helemaal los van.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |