annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone werkt niet goed, teruggestuurd, werkt nog niet!

Topic gestart op: 26-09-20 19h47

Antwoorden: 16 antwoorden

Saidja
Gewaardeerd verkenner

Smartphone werkt niet goed, teruggestuurd, werkt nog niet!

Mijn nieuwe smartphone valt regelmatig uit als ik iemand bel. Dit gebeurt onmiddellijk als ik bel en de andere persoon neemt op, nooit tijdens het gesprek. Simkaart gewisseld, nog steeds probleem, simkaart in andere gsm gestoken, geen probleem, terug in de eerste, weer probleem. Door orange winkel voor reparatie verstuurd, na 2 weken teruggekregen, nog steeds zelfde probleem. Weer via shop voor reparatie opgestuurd. Na hoeveel keer krijg ik een werkend toestel? Vervangtoestel dat ik krijg is enkel bellen en sms-en. Ondertussen al 5 keer bij bij orange geweest, 5 x parkeerplaats betaald, 5x op en af gereden. Ik heb smartphone nodig voor mijn werk!

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Saidja 

De meeste mensen die ik ken hebben toch een oude smartphone in de schuif. Niet iedereen gooit zijn oude weg wanneer die eigenlijk nog werkt. Dit omdat heel veel mensen een nieuwe smartphone kopen gewoon om iets nieuw te hebben, niet omdat de oude kapot is. Inruilen (tegen een toch wel kleine vergoeding) zoals bij Orange kan, ik weet niet of dat veel gedaan wordt .. Al zeker niet als er visuele mankementen zijn (die echter geen afbreuk aan de werking doen).

Maar allicht heb je wel iemand in uw kennissen- of vriendenkring die ergens nog zo iets rondslingeren heeft, dat zou toch een tijdelijke oplossing kunnen betekenen ... Zolang uw toestel niet hersteld is hoef je van Orange niks in die zin te vewrachten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Saidja  die tweede wagen is wel een beetje overdreven voor als je naar de garage moet. 

Het is nu eenmaal zo dat je vervang toestel nooit een dure smartphone gaat zijn. Ik heb het al voor gehad een dure Samsung scherm kapot en kreeg gewoon een vervang toestel die kon bellen en sms'en meer niet. 

En dat maakt niks uit voor je garantie dat staat daar helemaal los van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen