Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-09-20 19h47
Antwoorden: 16 antwoorden
Mijn nieuwe smartphone valt regelmatig uit als ik iemand bel. Dit gebeurt onmiddellijk als ik bel en de andere persoon neemt op, nooit tijdens het gesprek. Simkaart gewisseld, nog steeds probleem, simkaart in andere gsm gestoken, geen probleem, terug in de eerste, weer probleem. Door orange winkel voor reparatie verstuurd, na 2 weken teruggekregen, nog steeds zelfde probleem. Weer via shop voor reparatie opgestuurd. Na hoeveel keer krijg ik een werkend toestel? Vervangtoestel dat ik krijg is enkel bellen en sms-en. Ondertussen al 5 keer bij bij orange geweest, 5 x parkeerplaats betaald, 5x op en af gereden. Ik heb smartphone nodig voor mijn werk!
We hebben terug telefonisch contact opgenomen met Orange Tongeren met de vraag om de manager te spreken. Onmogelijk, is technisch werkloos, is nooit in Tongeren en enkel telefonisch te bereiken, maar we krijgen zijn nummer niet?! Ze wil zelfs klacht naar ons neerleggen, om welke reden? Dat Orange defecte telefoons verkoopt? Dit is wel een mooi bericht om op Facebook te zetten. Het is niet aan ons om het merk te contacteren. Mooi verhaal voor Het Belang van Limburg. We zijn hier met 4 en al 19 jaar trouwe klant en nu dit.
Vermits we dan toch geen fatsoenlijke oplossing krijgen voor een nieuwe telefoon die steeds uitvalt, en als je de winkel belt ze de telefoon neerleggen en dreigen met de politie te bellen hebben wij dat dan maar zelf gedaan. Politie is op de hoogte en heeft ons gezegd welke volgende stappen te ondernemen. Indien dit niet snel op een eerlijke manier opgelost wordt zullen we deze stappen ondernemen en alles stopzetten bij Orange. Maar we laten het hier niet bij. Defecte toestellen verkopen als nieuw zijn geen eerlijke praktijken. Om nog niet te spreken over de service in de winkel.
@Saidja dan zou ik eens via deze pagina verder gaan : https://consumer.huawei.com/be/contact-us/
Het kan je dan misschien verder helpen als je langs die weg je vraag / je uitleg geeft wat er aan de hand is. Ook dat je hem al meermaals opgestuurd hebt en dat je dus nog altijd hetzelfde probleem ervaart. Misschien kunnen ze je helpen via die weg of kan je een advies krijgen wat je eventueel kan doen.
Ok, dan ga ik nog even wachten tot ik hem terugheb en als het probleem zich dan nog voordoet zal ik het langs deze weg proberen. Bedankt voor de informatie. Ik hou je op de hoogte. Grtjs
Is het niet mogelijk om een gelijkaardig toestel te krijgen als vervangtoestel. Ik moet patiëntgegevens ingeven,... Dat gaat niet met zo'n toestel waarmee je enkel kan bellen en sms-en. Wat voor zin heeft het dan om Orange op te splitsen in particulieren - Zelfstandigen... ?