annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf extra simkaart nog steeds niet ontvangen

Topic gestart op: 10-04-20 19h43

Antwoorden: 12 antwoorden

Domi19630
Aspirant verkenner

Surf extra simkaart nog steeds niet ontvangen

Hugh,

Op 28 maart jongstleden bestelde ik telefonisch een surf extra simkaart voor mijn tablet welke gekoppeld wordt aan mijn GO unlimited abo van mijn smartphone. Het probleem is dat ik deze nogsteeds niet ontvangen heb. Een paar dagen geleden belde ik met de klantenservice en ging die persoon een dossier hier over openen, waarop ik antwoordde dat hij in godsnaam toch die simkaart moest op sturen...

Maar ik heb ze nu nogsteeds niet!! Als ik ze volgende week niet heb hoeft het voor mij niet meer en zeg ik mijn Go unlimited abo onmiddellijk op. Als Orange hier mee leest zou ik mijn simkaart maar vlug opsturen...

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
henrietteishimw
Aspirant scout

Ik heb dit ook voor gehad, ben net nieuw bij orange en had mijn simkaart ook via de site besteld en betaald. Ik kreeg maar niets ontvangen dus heb ik 5 (!!) keer contact moeten opnemen en hebben ze 2 dossiers opgesteld en is er na bijna 2,5 weken nog niets gekomen, ik heb mij uiteindelijk kwaad moeten maken op 1 van de medewerkers en in 3 dragen had ik die dan plots wel. Ik had de simkaart trouwens besteld ruim een week of 2 voor alle maatregelen in verband met het covid werden ingevoerd. Het is er een beetje onordelijk merk ik, zeker voor online bestelling, maar ik zou zeggen vooral veel contacteren en gebruik het noodnummer (voor als het dringend) want dan nemen ze sneller op dan het normaal nummer dat ze geven. Ik hoop dat het van hieruit wel aangenaam verder gaat met orange.

Ik wens je hoedanook nog veel succes met je simkaart!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@henrietteishimw  hier is het altijd aangenaam en proberen zoveel mogelijk op te lossen via de Tribe. Soms valt het niet mee want wij kunnen hier ook niet alles oplossen helaas want dan was het makkelijker geweest. Maar we doen allemaal ons best en iedereen die hier op de Tribe zit draagt een steentje bij om elkaar te helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


henrietteishimw
Aspirant scout

Kunt u mij helpen met iets? 

Ik zou graag mijn oude nummer willen overdragen naar mijn nieuwe simkaart, maar het staat niet super duidelijk hoe dat moet voor herlaadkaart.

Dus moet ik dan eerst de nieuwe simkaart activeren om dan naar 5000 te bellen en zullen zij alsnog mijn nummer overzetten? Hoe weet ik zeker dat dat is gebeurt, en is dat niet raar dat ik terug mijn oude simkaart moet gebruiken terwijl de nieuwe simkaart wordt overgezet, en hoe gaan ze mij dan bereiken om te laten weten dat het is gelukt? op de orange nummer of op mijn oude simkaart. Sorry ik vind het een beetje onduidelijke en wou morgen zeker bellen, maar als jij het al voor mij zou verduidelijken zou dat top zijn.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@henrietteishimw  het is inderdaad online een beetje onduidelijk en onmogelijk om je oude nummer over te dragen. Bij een abonnement gaat dat perfect om in te geven op de site maar een herlaadkaart blijkbaar niet. Nu kan je een nieuwe aanvraag doen online en dan krijg je je simkaart toegestuurd. Ik zou dan wel je oude simkaart niet opzeggen en blijf bij je huidige provider. Op het moment dat je herlaadkaart actief is bel je naar de klantendienst of je stuurt via Messenger of Twitter een bericht. Daarin kan je dan best aangeven wat het geval is , dus waarom je geen nummerbehoud kan doen , en dan vragen of hun dit als nog in orde kunnen en willen maken. Ik weet dat het technisch gaat , het is geen simpele weg omdat er een achterliggende technische dienst nodig is maar het gaat. ( ik heb in het verleden verschillende zaken zo opgelost met de backoffice erbij ) Op het moment dat het in orde is zal Orange je terug contacteren dat het opgelost is. Tot die tijd ben en blijf je bereikbaar op je eigen nummer en provider zoals het nu is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen