Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-11-19 10h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik wil een toestel bestellen online met een abonnement, maar wanneer ik verder ga om naar de betaling te gaan blijft het op de pagina staan waar ik mijn informatie moest ingeven met volgende boodschap die al 30 minuten aan het laden is.
Kan iemand mij hierbij helpen aub?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
misschien ligt het aan de internetverbinding.
Ik heb uiteindelijk gebeld met Orange en ze hebben het zo via de telefoon afgehandeld!
@Kokkes schreef:
Ik heb uiteindelijk gebeld met Orange en ze hebben het zo via de telefoon afgehandeld!
Da's fijn dat het in orde is. En heeft men u verteld wat eigenlijk de oorzaak van het probleem was en hoe het verholpen werd? Wat dat is natuurlijk heel interessante informatie voor alle Tribers hier hé.