Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-03-20 09h11
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo ik heb een toestel besteld met abonement het abonement heb ik al maar mijn toestel is aangekondigd op het adres ik op gaf maar nu ist zo dathet toestel naar retouradres is en vroeg mij af kan ik deze naar mijn ander adres laten bezorgen
Hopelijk ben je ondertussen al geholpen...
Succes!
@Gwenvanryssel95 als het adres is gewijzigd dan zal je ook ergen een track en trace hebben van de bezorger en daar kan je soms je adres aanpassen. Moest dat niet gaan kan je zoals gezegd de 5000 bellen maar houd er rekening mee dat daar nu heel erg druk is door de sluiting van de shops. Dus die werken wel maar ja door drukte duurt het gewoon langer . Je kan ook zoals @Josette zegt via messenger bericht sturen , het kan ook wat langer duren voor je antwoord hebt maar je wordt er wel geholpen dus niet panikeren als ze vandaag geen antwoord zouden geven.
Goedemorgen,
neem even contact op met het nummer 5000 als je dat kan.
Anders via FB in de chatbox.
Succes.
De klantendienst contacteren zal tevergeefs zijn vrees ik. Ik probeer dit zelf al meer dan een week en ben nog steeds niet geholpen. Als ik al iemand aan de lijn krijg, beloven die dat ik terug gecontacteerd zal worden (wat niet gebeurt).
Ik heb meer dan een week geleden een nieuw abonnement met smartphone besteld (én betaald).
Sindsdien heb ik geen netwerk meer, en de nieuwe simkaart/ smartphone heb ik niet ontvangen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |