annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verificatiefout bij verbinding met thuisnetwerk

Topic gestart op: 11-11-18 15h03

Antwoorden: 18 antwoorden

Joshua
Gewaardeerde scout

Verificatiefout bij verbinding met thuisnetwerk

OPGELOST

Hallo idereen

Sinds twee dagen will mijn smartphone geen verbinding meer maken met mijn thuisnetwerk. Bij andere netwerken ondervind ik geen enkel probleem. Andere toestellen verbinden zonder problemen met het netwerk.

Model:

Samsung Galaxy A6 2016 32GB

Hieronder even oplijsten wat ik al geprobeerd heb:

-Netwerk volledig opnieuw ingesteld

-Netwerk sleutel opnieuw ingesteld

-Toestel terug naar fabrieksinstellingen gezet

 

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Het toestel vindt het thuisnetwerk zonder problemen en geeft aan verbinding te maken maar de verbinding komt echter nooit tot stand. In de plaats daarvan geeft het toestel na enkele minuten aan dat er een verificatiefout is opgetreden. Echter ik ben 100% zeker dat alle instellingen en de netwerksleutel kloppen.

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Joshua
Gewaardeerde scout

Ik heb het pobleem momenteel opgelost met WPS.  Nu heeft het apparaat dus wel verbinding. Ik geef hier zelf geen voorkeur aan maar zie even geen andere mogelijkheid.

Het veranderen van de frequentie had ook geen effect op de mogelijkheid om te verbinden.

Wel gek dat er via WPS geen enkel probleem blijkt te zijn. Nu lijkt er niets aan de hand.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Joshua
Gewaardeerde scout

Ik heb het pobleem momenteel opgelost met WPS.  Nu heeft het apparaat dus wel verbinding. Ik geef hier zelf geen voorkeur aan maar zie even geen andere mogelijkheid.

Het veranderen van de frequentie had ook geen effect op de mogelijkheid om te verbinden.

Wel gek dat er via WPS geen enkel probleem blijkt te zijn. Nu lijkt er niets aan de hand.

KevinD
Orange-werknemer

Dag Joshua, 

kan je me even laten weten welke modem je hebt zodat ik je even de juiste stappen kan geven om een en ander te verifieren?

 

alvast bedankt!

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Je kan proberen even de modem te resetten of gewoon herstarten.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Joshua perfect natuurlijk dat het zo opgelost is maar een voorkeur er aan is iets anders ja . Misschien een update van de gsm te doen dat het daar ergens ligt? Weet misschien veel dingen maar ook niet alles en probeer maar ergens mijn kennis op te zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joshua
Gewaardeerde scout

Alvast bedankt voor je hulp 🙂 Als ik een update heb laat ik het hier weten voor als iemand anders dezelfde problemen zou ondervinden.

Leden met de meeste pluimen