annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail

Topic gestart op: 06-11-20 05h32

Antwoorden: 29 antwoorden

Luvlektrik
Ervaren verkenner

Visual Voicemail

OPGELOST

Hey ! Welke app moet ik downloaden om gebruik te maken van Visual Voicemail? Ik heb deze dienst reeds geactiveerd via MyOrange. Gaat het om de 'Orange Telefoon' app? Alvast bedankt. Groeten

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luvlektrik 

Je moet daar geen app voor downloaden. Je (uw foon bedoel ik daarmee) hebt het of je hebt het niet.

Als je het hebt, werkt het  in elke telefoon app  zonder dat je daar iets voor moet installeren.

Of je het hebt of niet hangt niet alleen van uw foon maar ook van uw provider af. Het kan best zijn dat de fabrikant het voorzien heeft maar dat provider X het wel en provider Y het niet geïmplementeerd heeft voor uw foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
s13br3n
Gewaardeerd verkenner

Hallo, 

Ik heb een probleem met het activeren van de visual voicemail, hieronder zal ik zeggen wat ik allemaal al geprobeerd heb.

bruuuh.png

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Welk toestel heb je? Visual voice mail zet je zelf aan op uw toestel in de settings:

Hier een screenshot van mijn settings onder de Orange phone app:

Screenshot_20210402-220006_Phone.jpg

 

En dit zijn mijn settings onder de native Samsung Android app (op dezelfde foon dus):

Screenshot_20210402-220057_Call settings.jpg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
s13br3n
Gewaardeerd verkenner

Ik heb een Samsung Galaxy A70 maar ik gebruik niet de native Samsung Phone app maar die van Google (die support ook visual voicemail)

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@s13br3n 

Ook als je hem niet gebruikt, ga dan toch eens kijken in die settings als je wil. Als er twee apps zijn op dezelfde foon, allebei actief, dan zou het logisch zijn om in allebei zulke settings gelijk te zetten. Anders krijg je conflicten.

In dit geval niet erg, de optie zal gewoon niet actief worden.

Ik kan mij vergissen maar ik denk dat je de native app niet kan verwijderen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
s13br3n
Gewaardeerd verkenner

Ik heb de optie reeds proberen aanzetten in de native app, als ik dan back ga en dan terug forward dan is de optie weer afgevinkt.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen