annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat mag mijn gsm kosten

Topic gestart op: 04-04-21 15h25

Antwoorden: 18 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Wat mag mijn gsm kosten

Misschien is dit wel een mooi topic om eens te openen om de mening eens te horen van jullie van wat een gsm mag kosten. Er wordt al in verschillende topics gevraagd welk toestel men kan kopen maar de prijs is niet echt onbelangrijk natuurlijk, geef je er € 1000 aan of € 200 ? 

Dus daarom de vraag wat geef je zelf gemiddeld uit aan een gsm ? 

Je kan altijd hier je reactie erop achter laten en ben dan eens benieuwd naar jullie mening hierover. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Cdt24801 @Lotus-3C en alle andere ik heb onlangs de iPhone 13 gekocht en ben er tevreden over . Hou hem dan ook een hele lange tijd .Of tenzij voor een betere met een zeer goede deal zoals ik nu heb gehad in de shop . 
De tijd staat niet stil 🤫 hè . Het is niet alleen de jongere generatie die mee gaat 😉

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

Foxfan20
Gewaardeerd verkenner

En tevreden van de 13? Ik ben van plan deze ook te kopen omdat de batterij van mijn 11 niet zo super is . Is de batterij van de 13 goed ? Kan deze bvb een dag mee ? 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Foxfan20 Zeer tevreden van de iPhone 13 een echte aanrader .zeker kan je er een dag mee rond komen . Ga maar eens langs ze zullen u zeker helpen .veel succes met je aankoop en je kan er nog voor uw 11 nog recupereren krijg je er nog iets voor terug trekken ze af van je nieuwe iPhone echt interessant. 
fijne avond 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Foxfan20
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je antw. Ja was van plan eens langs te gaan en om de mijne in te ruilen. Ook nog een fijne avond gewenst 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Foxfan20 Met alle plezier gedaan ,hoop dat je er eentje vind en er zijn veel kleurtjes waar je uit kunt kiezen . 
vergeet mij niet te pluimen 😉 wens je veel succes 🤞 

doei groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen