Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Whatts app gehackt

Hoe kan men weten wanneer whatts app gehackt is? Kan dit ook viafacebook? 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Leidende sjamaan

@Kevin_nolmans  lijkt mij niet dat je dit te weten gaat komen. Als er al een hacking is gaan ze het al zeker niet buiten brengen want dat is geen goede reclame. 

Dus op deze vraag ga je weinig hulp verwachten vrees ik. Maar waarom wil je dat eigenlijk weten? 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Aspirant verkenner

Omdat er deze week verschillende berichten zijn verzonden met mijn account. Daarom wou ik weten of dit kon

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Kevin_nolmans  misschien kan je eens kijken of er ergens contact info te vinden is in whatsapp zelf. 

0 pluimen
Aspirant verkenner

Ik vind nergens niks terug. Ik had ergens gelezen dat dit kon via facebook als je nr vermeld was op fb. Het is heel raar, de berichten staan in mijn gsm maar de persoon naar wie het gestuurd is heeft niks ontvangen. Ik zie wel nergens iets anders wat problemen heeft gegeven in de gsm. 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Kevin_nolmans  ik weet niet of het gaat vi FB . Ik zou niet zomaar je nummer op FB zetten of in je persoonlijke gegevens ( ik doe het toch niet ). Kan ook zijn dat het fake is en dat ze je op die manier ergens op willen laten reageren dat je ergens weer je gegevens achter laat en je op die manier nog de sjaak bent. 

0 pluimen
Aspirant verkenner

Ja ik was ook al zoiets aan het denken. Zolang het bij dit blijft is het zo erg nog niet. Ik hou het in de gaten. Alvast bedankt voor de reactie. Fijne zondag nog. 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Kevin_nolmans  graag gedaan houd ons maar op de hoogte hier. En voor jou ook nog een fijne zondag ! 

0 pluimen
Gewaardeerde genezer

@Kevin_nolmans 

Dit is louter informatief en geen oplossing op je vraag maar je kan ook je whatsapp beveiligen door middel van "Verificatie in twee stappen" Zodat niemand je account kan gebruiken
Bij mezelf staat dit aan.

Via instellingen --> Account --> Verificatie in twee stappen

Fijne dag nog

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Joery_dw  het is ook moeilijk om op dit soort dingen een oplossing te geven. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen