Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-05-20 21h14
Antwoorden: 20 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik heb vandaag een xiaomi mi 10 besteld.
Volgens orange zal het geleverd worden met ceva.
Ik heb daar nog nooit van gehoord. Is dit logistiek bedrijf betrouwbaar?
Orange vermelde ook dat het binnen de 48u zou geleverd worden maar het is weekend.
Mvg Wout
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @DocWout ,
Ceva zorgt voor de shops momenteel voor versnelde leveringen om aan de gigantische vraag te voldoen. Dus ik denk dat men dit voor de klanten ook nu zal toepassen. Zeker betrouwbaar hoor.
We draaien omzet momenteel die we normaal in de eindejaarsperiode draaien. Het is zeer druk.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste @DocWout ,
Ceva zorgt voor de shops momenteel voor versnelde leveringen om aan de gigantische vraag te voldoen. Dus ik denk dat men dit voor de klanten ook nu zal toepassen. Zeker betrouwbaar hoor.
We draaien omzet momenteel die we normaal in de eindejaarsperiode draaien. Het is zeer druk.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@DocWout in het weekend worden er ook bestellingen geleverd maar niet op zondag. Maar je hebt vandaag besteld dus zal je het maandag of dinsdag hebben.
Ceva ken ik niet als leverancier dus daar kan ik weinig op zeggen maar nu met die corona toestanden kan het zijn dat er een andere leverancier komt. Normaal gezien is het de post die het brengt maar kan ook zijn dat die te druk zijn en niet alles tijdig geleverd krijgen en dat Orange daarom tijdelijk een andere leverancier erbij heeft genomen. Of het is gewoon een nieuwe en is de samenwerking met de post stop gezet.
Ah oke bedankt!!
Heb nog een vraagje.
Ik heb hem dus gekocht met dit (zie bijlage).
Betekent dit dus dat ik na 12 maanden mijn abbonment terug naar het oude kan veranderen?
@DocWout je hebt nu een gsm toestel met een GO abonnement. ( het Go abonnement is blijvend ) Dat wil dus ook zeggen dat je vanaf activering van dat abonnement eens per facturatie cyclus je abonnement kan veranderen. ( hoger of lager ) Dus dat is eigenlijk elke maand een verandering die kan je kan inzetten. Je kan dat ook perfect opvolgen via de My Orange App of je abonnement aan je huidige behoefte voldoet.