Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-09-22 20h05
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo,
ik heb online een een abonnement met smartphone besteld. Die is dinsdag geleverd, met de nieuwe simkaart. Maar ik krijg constant een foutmelding dat die niet geactiveerd kan worden. Weet er iemand raad hiermee?
Alvast bedankt.
Beste
Voordat u uw simkaart kunt activeren moet u wachten tot het signaal van uw vorige operator wegvalt. Als u deze wilt activeren of online een abonnement met smartphone hebt besteld moet u surfen naar: www.orange.be/activeren en daar de stappen opvolgen. Het kan tot maximaal 24 uur duren tot deze dan geactiveerd is. Indien u dit niet doet word uw simkaart na 5 dagen automatisch geactiveerd.
Meer info hierover kunt u terugvinden op: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-bestelling/hoe-verloopt-de-levering-van-mijn-... .
nobody
Alvast bedankt voor het antwoord. en, ja ik denk dat het abonnement bij mijn vorige provider nog niet opgezegd is.