annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

activatie simkaart

Topic gestart op: 29-09-22 20h05

Antwoorden: 2 antwoorden

geoffreylec
Aspirant verkenner

activatie simkaart

Hallo, 

ik heb online een een abonnement met smartphone besteld. Die is dinsdag geleverd, met de nieuwe simkaart. Maar ik krijg constant een foutmelding dat die niet geactiveerd kan worden. Weet er iemand raad hiermee?

 

Alvast bedankt.

Labels (3)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
nobody
Aspirant verkenner

@geoffreylec 

Beste

 

Voordat u uw simkaart kunt activeren moet u wachten tot het signaal van uw vorige operator wegvalt. Als u deze wilt activeren of online een abonnement met smartphone hebt besteld moet u surfen naar: www.orange.be/activeren en daar de stappen opvolgen. Het kan tot maximaal 24 uur duren tot deze dan geactiveerd is. Indien u dit niet doet word uw simkaart na 5 dagen automatisch geactiveerd.

Meer info hierover kunt u terugvinden op: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-bestelling/hoe-verloopt-de-levering-van-mijn-... .

 

nobody

0 pluimen
geoffreylec
Aspirant verkenner

Alvast bedankt voor het antwoord. en, ja ik denk dat het abonnement bij mijn vorige provider nog niet opgezegd is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen