Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-09-23 13h25
Antwoorden: 4 antwoorden
geen groot issue maar op mijn profiel van Orange staat mijn geboortedatum fout. Er staat 1/1/1970. Ze maken mij dus een slordige 21 jaar ouder 🤔 Dit is geen ramp, want ze hebben wel degelijk de juiste datum want op de bewuste dag krijg ik al jaren een bericht. Maar toch, ik vroeg me af of dit aangepast kan worden? Ikzelf kan het alvast niet veranderen. Heb al geprobeerd via de site op pc en via app op smartphone.
Beste @Glenny91 Ik had ook een foutje maar heb naar Totem een privé berichtje gestuurd en zo kwam dat ook in orde. Tging over iets anders dan een geboortedatum maar hij heeft het opgelost voor me.
Mvg
Totem ? is dat iemand hier op het forum ? 😛
@Glenny91 een goedemiddag,
dat moet je via de klantendienst in orde maken.
Wij kunnen daar ook niet bij.
Telnr 5000 of doe even via FB-Messenger een berichtje.
Succes.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/?locale=nl_BE
dit profiel neem ik aan ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |