Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-23 14h26
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Kunnen jullie zelf mij geen toestel toesturen of dat ik hem in een winkel kan gaan halen?? Ik heb die echt nodig, mijn eigen gsm is stuk en ben echt aan het sukkelen. Je besteld een nieuwe gsm omdat je die nodig hebt en kan nu nergens anders een toestel kopen omdat jullie mijn geld ook al hebben! Ik kan niet langer wachten...
Groet,
Cathy
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb gisteren mijn gsm ontvangen, na 1 maand en 3 dagen. Dus het is opgelost. Heb een compensatie gekregen, waar ik wel tevreden over ben. Allez we kunnen voort!
@Cathyvdbroeck @Als jullie echt niets ontvangen en ze reageren met excuses/ niet, neem contact op me
https://www.ombudsmantelecom.be
GRATIS JURIDISCH ADVIES MAAR OOK INZET! ZE ZORGEN VOOR JOUW GSM! ik heb 3 x miserie met Orange gehad maar dankzij hen is alles terug opgelost!
Hopelijk lukt het je?!
Helen1
Als je goed leest, zie je dat het al bijna 2 maand opgelost is, @Helen1
je hoeft niet iedereen lukraak naar de ombudsdienst te sturen
Heb gisteren mijn gsm ontvangen, na 1 maand en 3 dagen. Dus het is opgelost. Heb een compensatie gekregen, waar ik wel tevreden over ben. Allez we kunnen voort!
Heel goed, @Cathyvdbroeck
Leveringen zijn afhankelijk van de stock. Als je een toestel direct wil ga je best naar een winkel
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |