- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
geen mobiel internet met esim
29/3 ben ik overgeshakeld naar een esim. sindien kan ik niet meer op internet. bij orange zelf blijven ze zeggen 48 uur en het is opgelost. dit is nu al 3 weken aan de gang. heeft er iemand ook problemen met esim en internet? of een opossing?
mvg woody
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hieronder kan je veel informatie vinden. (klik op de link)
Ik heb geen mobiel internet op mijn smartphone? | Orange België
Ik hoop dat dit je wat kan helpen?
Succes
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemorgen, Orange heeft mijn uitgaande oproepen geblokkeerd en mijn mobiel internet. volgens mijn app is alles betaald, dus mijn vraag is hoe ik dit kan oplossen ? Ik heb al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord. Grts Danny
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste joery,
ik heb een iPhone en heb dat al geprobeerd. Er komt 4g in de bovenhoek te staan maar geen internet. iPhone herstart ik elke dag. En doet nog altijd niets.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ga eens naar instellingen. Tik op mobiel netwerk of mobiele data en kijk eens of die op primair of secundair staat? Het zou op primair moeten staan. Dit is uitleg voor een iPhone. Ik weet niet wat jij gebruikt?