Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-20 09h34
Antwoorden: 21 antwoorden
Ik probeer nu al een paar dagen om deze telefoon te kopen met klantenkorting.
Als ik de pagina bezoek is er voorraad, tot ik mijn abo kies en dan op "kopen" duw, en dan krijg ik de melding dat er geen voorraad is.
Wat loopt er mis hier?
Yep, mijn order is onderweg. Normaal gezien morgen binnen! Leve Orange ;).
Ik heb zaterdag een succesvolle preorder kunnen plaatsen in combo met een bestaand abonnement. Misschien zijn ze nu effectief uitverkocht?
Veel communicatie over levering heb ik (nog?) wel niet gekregen, maar ga ervan uit dat die niet lang na de 23ste geleverd zal worden, stond zo aangegeven tijdens de bestelling. Hopelijk de 23ste zelf ;).
Let heel goed op met productaankopen bij Orange. Ik had een iPhone XS Max gekocht via Orange 2 jaar geleden maar ik had me bedacht. Ik stuurde het ongeopend pakje dus terug op wat al een heel gedoe was maar de ware miserie volgde pas later. Ik heb nl. 2 maanden moeten wachten op een terugbetaling. En dit na talloze telefoontjes, meermaals het bewijs van het retout doorsturen, etc. Ik bestel sindsdien nooit meer via Orange, altijd via Apple zelf.
@Umpalumpa ik bestel ook altijd in de shop en nooit online en altijd tevreden geweest bij Orange.
Maar dat er iets verkeerd kan gaan met online te bestellen is niet enkel bij Orange hoor en dat je geld later terug krijgt is ook niet enkel bij Orange. Overal gaat er iets verkeerd elke dag weer met online bestellingen en dat bij elke online winkel en bij elke provider waar je online kan bestellen. Dus @Umpalumpa dat je goed moet opletten bij Orange voor online producten is overal zo en niet enkel Orange.
Mja, laatste tijd zijn mijn ervaringen toch vrij positief, maar het is de eerste keer dat ik een bestelling plaats voor een smartphone. We zullen zien.
Met mijn bestaand abo was die 200 euro goedkoper dan bij Apple zelf, vandaar.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |