Pisteur confirmé
•
8 messages
iPhone 13 pro online besteld.
Hallo.
ik heb online een iPhone 13 pro besteld.
samen met een beschermhoes.
dit bij mijn bestaand go abonnement.
nu heb ik vandaag een pakketje gekregen met alleen de beschermhoes.?
de iPhone heb ik nog niet geleverd gekregen.
of ook nog geen bevestiging van een pakket ofzo.
is dit normaal.?
worden deze beiden apart verzonden.?
alvast bedankt.!
mvg. Tom

patrick2
Super User
•
11.2K messages
@Tom_198816
Als je even had gekeken op de site dan had je nog een topic van vandaag gelezen dat die ook wachten op een Iphone 12 die nog geleverd moet worden. Wij kunnen niks zien over leveringen of andere persoonlijke zaken en hier is geen klantendienst.
Vermoedelijk is er of te weinig stock of er is vertraging bij de Bpost wegens drukte. Zou dus de klantendienst eens contacteren via Messenger en daar je vraag stellen als je een Facebook account hebt. Je kan ook bellen maar dan zal er een dossier aangemaakt worden en gaan ze het bekijken en nemen ze een aantal dagen later contact met je op.
6
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Apparaten of toestellen uit die prijsklasse bestel ik nooit online om te laten leveren, al zeker niet als ik weet dat het PostNL is. Je leest het overal op fora, "mijn pakketje is nooit aangekomen ..." en dat begint de miserie .. Steekspel tussen het bedrijf en de leverancier / koerier, maar wie zit intussen met de gebakken peren? Inderdaad, de klant, jij, ik, en alle andere klanten ...
Iemand die een toestel uit de hogere prijsklasse (zoals die eifoons of topmodellen de andere merken die ruim boven de € 1.000 kosten) wil kan toch wel de moeite doen om dat persoonlijk in een winkel te gaan kopen, niet? Desnoods het in een shop of winkel bestellen maar slechts betalen bij afhaling.
0