annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone wordt maar niet geleverd

Topic gestart op: 10-11-23 11h14

Antwoorden: 3 antwoorden

IJ
Aspirant verkenner

iPhone wordt maar niet geleverd

Op 25 oktober een IPhone 15 besteld, bevestiging gekregen maar geen verzendbevestiging also ook geen track en tracé. Na paar dagen bel ik naar orange en zeggen ze me maandag 30 oktober word deze ten laatste geleverd, maandag niets ontvangen ik bel terug zeggen ze dat hij nog niet verzonden is en ik deze donderdag 2 november deze zeker moet hebben. Donderdag terug gebeld en zeggen ze me dat de bezorgdiensten deze zijn vergeten in het magazijn op te halen, vrijdag bel ik terug want nog altijd geen verzendbevestiging gekregen, zeggen ze dat iPhone ergens in mijn stad is geleverd maar Er staat geen adres bij en is ook niet afgetekend. Ik bel elke dag en elke dag vertellen ze mij iets anders. Elke dag zeggen ze ook we gaan u terug op bellen maar ook dit gebeurd niet. Ik weet niet wat er aan de hand is want iedereen vertelt een ander verhaal. Ik ben bij bpost gaan horen en zij vinden in hun systeem niets terug van een pakje op de naam en ze zeiden ook als wij deze ophalen moet er een barcode zijn en moet jij bevestiging krijgen wat dus allemaal niet gebeurd is. 
wij zijn beide al jaren klant bij orange en worden zo behandeld, er zijn er die ik aan telefoon hebt die zeggen ik kan niets voor u doen en legt op en andere maken dan weer loze beloftes. Ik wil die GSM nu !! We hebben deze online besteld omdat ik momenteel na operatie niet buiten kan en mijn vriend zo een drukke agenda heeft dat hij er gewoon niet raakte, zijn gsm is kapot en zit nu dus al meer dan 2 weken zonder gsm maar dat vind niemand belangrijk als hij iets tegen komt nu onderweg naar het werk of naar huis dan kan hij niemand bellen, ik wacht elke dag en af met een bang hart tot hij thuis is en dan doet orange nog zo aan de telefoon, ze hadden me beloofd dat ik na 10 werkdagen zeker een antwoord kreeg, niets gehoord en niets gezien. Ik ben het beu !!! Ik ga klacht indienen bij politie en Testaankoop is ook al verwittigd! 

Toestel is aangekocht met aanpassing van abbo, na meer dan 2 weken is zijn abbo ook nog niet aangepast want niemand in de klantendienst op kan antwoorden want normaal gebeurd dit binnen dz 48 uur van verzending gsm, dus orange liegt en bedriegt en is gewoon met mijn geld weg !!

iemand dit hier ook al mee gemaakt dat ze gewoon zeggen we kunnen je niet helpen ?! 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Als je niet wil wachten is het enige wat je kan doen

Good luck

IJ
Aspirant verkenner

Ik heb al via telefoon contact opgenomen meerdere keren en ze zeggen dat ik de bestelling niet kan annuleren en dat het dossier is doorgestuurd en dat ze x aantal dagen krijgen voor het op te losse, die zijn we al voorbij, ik heb de gsm al betaald online want er stond bij levering binnen 48 uur. Max 4 dagen ivm weekend, we zijn 16 dagen verder en ze vertellen allemaal een andzr verhaaltje aan de telefoon, maar over één ding zijn ze gelijk dat ik niet kan annuleren, ik ga geen 2 x een gsm betalen. Ik **bleep** geen geld, heb al genoeg kosten met ziekenhuisopnames door een zeldzame ziekte die amper word terug betaald. Ik raak zelf niet in de winkel en mijn vriend werkt zoveel dat wanneer hij thuis is de winkel niet open is andzrs had ik naar de winkel gegaan ipv van online te bestellen. 

en er kan altijd niet mis gaan met verzending enz maar bent dan eerlijk en vertel geen 20 verschillende verhalen !!!

En niemand kan antwoorden waarom het abbo nog steeds niet veranderd is

Gregory
Wijze
Wijze

Sorry, @IJ ik ben ook maar klant

Dan zul je moeten afwachten

Leden met de meeste pluimen