annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

levering GSM

Topic gestart op: 07-12-20 13h32

Antwoorden: 4 antwoorden

janjaap
Aspirant verkenner

levering GSM

Ik bestelde op 25/11 een nieuwe GSM via de website van Orange. In de bevestigingsmail staat gratis levering binnen 48 uur - Ceva. Echter zijn we vandaag 7 december en tot op heden heb ik nog steeds geen bestelling mogen ontvangen, sterker nog ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gekregen dat de verzending zou verstuurd zijn + de bijhorende track and trace code. Dat hier en daar vertragingen zijn kan ik begrijpen, maar de belofte maken om binnen de twee dagen te leveren en het pakket na 12 dagen nog steeds niet te hebben verzonden vind ik buitensporig.
Om u een voorbeeld te geven van hoeveel vertraging er werkelijk is, ik bestelde op 24/11 een pakket uit China wat vandaag werd geleverd, maar een GSM uit België zou zogezegd meer dan 11 dagen duren om nog maar te versturen. 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
avandionant
Aspirant verkenner

 Wij hebben hier hetzelfde probleem. Wij bestelden 2 gsm's waarvan er ene aangekomen is en de andere niet. Elke keer ik contact met hun opneem krijg ik een andere uitleg. Het liefst van al zou ik de reeds ontvangen gsm terugzenden en het bijbehorende abonnement opzeggen.

0 pluimen
janjaap
Aspirant verkenner

Beste, ik had net hetzelfde probleem. Nu heb ik gisteren voor een laatste maal nog eens gebeld en onmiddellijk een interne klachtenprocedure laten opstellen. Nog geen uur erna kreeg ik een bevestigingsmail dat mijn telefoon toch plots op voorraad was en dat hij zou worden geleverd. Vandaag is mijn telefoon dan ook geleverd. Dus eerst werd er gezegd dat het nog maanden zou duren vooraleer hij zou kunnen worden geleverd en na wat druk uitoefenen krijg ik hem binnen de dag aan huis. Ik vind het persoonlijk zeer erg dat men eerst druk moet uitoefenen vooraleer de molen in gang wordt gezet. 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@janjaap  er zijn inderdaad vertragingen op de leveringen. Dit is niet enkel bij Orange er zijn nog andere die dezelfde problemen hebben , dat heb ik onlangs gelezen. Blijkbaar zijn zijn er zelfs bij die al meer dan zes weken aan het wachten zijn op hun bestelling ( niet Orange ). Ligt het aan de stock geen idee denk eerder aan de verwerking van de pakjes. Denk dat het gewoon te veel aan het worden. Blijkbaar wordt jou pakje met Ceva bezorgd maar de andere pakjes met PostNL. Op dit moment is het dus niet enkel hier waar er problemen zijn met de leveringen.

Weet wel dat je niet veel kan interesseren want je bent bij Orange klant maar wil gewoon aangeven dat er overal vertraging op zit met  het leveren van toestellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
janjaap
Aspirant verkenner

Ik heb zonet nogmaals contact opgenomen met Orange. Opeens wisten ze mij te vertellen dat er helemaal geen vertraging is met Bpost maar dat het toestel gewoonweg niet meer in voorraad is. Dit tart echter alle verbeelding, ik koop een toestel op de Orange webshop waarbij staat dat het effectief in voorraad, indien dit niet zo zou zijn zou het ook niet mogelijk zijn om een bestelling te plaatsen. Ik bel gedurende twee weken om op de hoogte te blijven van mijn bestelling en pas na 2 weken kunnen ze mij vertellen dat het toestel niet meer in voorraad is en dat ik zal moeten wachten op de volgende levering. Ik verwacht dan ook schadevergoeding voor het schenden van de overeenkomst, specifiek een schending van de contractueel bepaalde leveringstermijn van 48 uur waarvoor ik al zo gul ben geweest om jullie een extra termijn van 12 dagen te bieden. Naar mijn inzicht zou een compensatie in de vorm van een korting op de abonnementskosten geen rechtvaardige schadevergoeding zijn. Ik verwacht een compensatie ofwel in de vorm van een korting op het te laat geleverd toestel of een in geld waardeerbare vergoeding. @Orange 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen