Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-24 02h09
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo iedereen
ik had een vraag.
In plaats van te doen wat ik moest doen, begon ik te prutsen met een oud/kapot iphone 11 van mij zoon, en proberen die vergeten toegangscode de resetten, zijn vergeten apple ID wachtwoord te resetten.
Ik ben slim geweest om toch nog even zijn simkaart in die van mij te steken, maar bij het het uithalen van mijn simkaart is die ergens gevlogen (nooit zo gemakkelijk eruit gekregen, helaas). Nu vind ik die nergens, zo klein ding, kan overal zijn gevlogen en neergevallen. Maar ik kan niet verder zijn mijn simkaart (itsme....), weet iemand wat ik nu kan doen om dit asap in orde te brengen?
Ik lees ook overal over eSIM maar, geen idee wat het is. Kan ik een eSIM gebruiken ipv een fysieke simkaart?
Is dit een slimme zet? Of hoe kan ik het snelst aan een nieuwe simkaart aub? met dezelfde nummer natuurlijk, heb ook ORANGE abonnement.
Altijd bij mij zo typische tijd verlies pfff
Ik dank alvast voor feedback. Ah, en waar komen de antwoorden? heb ik geen simkaart voor nodig?
Danku Peepz
Groetjes
Nidia
Dankjewel, maar ik snap nog niet goed over die pluimen, waar moet ik juist drukken? Sorry voor de vraag. 🙂
@Nelly0609 een goedemorgen,
dat is echt pech hebben.
Je kan nr 5000 opbellen of naar een shop gaan, je kan ook proberen via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Misschien dit hier eens even lezen gaan?
Klik op de blauwe hier.
Succes.