Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-05-20 20h21
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste,
op 04/05 heb ik een abonnementsaanpassing + nieuw toestel besteld. Tot op heden heb ik nog geen trackingcode of enige email gekregen hieromtrent. Reeds meermaals naar 5000 gebeld, die op hun beurt de bestelling met prior gingen behandelen. Echter heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb alle begrip voor enige vertraging gezien de situatie maar +14 dagen is wat overdreven vind ik. Daarom heb ik me voorgenomen, indien ik de komende dagen geen sluitend antwoord krijg, mijn bestelling te annuleren. Is dit een mogelijkheid of is het herroepingsrecht enkel van toepassing als er effectief al iets geleverd is? (Bijgevolg zou het dan ook voor zich spreken dat ik van provider verander gezien ik dit geen service vind naar een jarenlange trouwe klant) Kan ik telefonisch mijn abonnement opzeggen of moet ik hiervoor naar een retail punt?
alvast bedankt voor uw deskundig advies.
mvg,
Filip
Beste, @FilipVL
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/algemene-voorwaarden
-> Algemene voorwaarden herroepingsrecht
Hier zullen de meeste van uw vragen een antwoord vinden. Verder kan ik enkel toevoegen dat het zeer jammer zou zijn mocht u van operator veranderen omwille van deze redenen aangezien het enorm moeilijke tijden zijn.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste,
Kan u eens kijken in het systeem waar mijn pakketje is? Mijn vader heeft de track and trace mail verwijderd!
Beste @DocWout ,
Ik werk in een Orange shop en spendeer mijn vrije tijd vaak op de Tribe om eventuele zaken toe te lichten. Ik heb geen inzicht inzake online aankopen.
Dus hierbij kan ik niet helpen.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
ah oke bedankt