Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-20 13h18
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo, ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen maar hoe kan ik mijn avatar op mijn Tribe-profiel aanpassen naar een persoonlijke foto? Ik vind nergens hoe dit moet? Of is dit pas mogelijk bij een hogere rang in de community? Groeten
Hey @patrick2 ! Bedankt voor deze informatie. Ik denk dat het niet lukt via smartphone. Ik krijg alleen het tabblad 'Van de community' te zien. (Zie Screenshot). Ik zal dit straks eens testen via de laptop.
@Luvlektrik via de gsm kan ik dat ook geen enkel probleem hoor. Dan heb je dus niet de benodigde rang om dit te kunnen doen. Maar je kan testen via de laptop.
@Luvlektrik schreef:
@patrick2 @Gregory Via de laptop lukt het ook niet, dus dan zal ik inderdaad moeten wachten op een hogere rang. Nog even geduld hebben dus ... 😁
@Luvlektrik @patrick2 Mij is het maar gelukt toen ik genezer werd
Nog een beetje geduld dus
@Luvlektrik nu @Gregory het zegt dat kan wel kloppen hoor. Ik weet dat het iets met je rang is maar ik heb ook al gezien dat er hier nieuwkomers waren en die konden ineens een foto erop zetten.
Maar @Luvlektrik dan kan je veel mee helpen naar oplossingen en dergelijke dan kom je ook hoger in rang.