Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Ervaren verkenner

Content met Orange

OPGELOST

Ik ben al 2 jaar klant bij orange en ben super content met orange ik zou zeggen doe zo verder orange dankje voor jullie service 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Leidende sjamaan

ik ben blij dat je content bent Smiley Vrolijk

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Aspirant verkenner

4 jaar hier, volgende maand 5 jaar. Nog nooit problemen gehad en altijd verschrikkelijk blij ermee geweest  

Ervaren verkenner

Ik heb vandaag ontdekt dat ik al 19 jaar klant ben. Ik verschiet er zelf van. Heb maar 1 keer eens een probleem gehad en dat was snel en correct opgelost. 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Nelleke  schreef:

Ik heb vandaag ontdekt dat ik al 19 jaar klant ben. Ik verschiet er zelf van. Heb maar 1 keer eens een probleem gehad en dat was snel en correct opgelost. 

Dikke proficiat. Bijna een jubileum !! Man Erg vrolijk

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Ervaren verkenner

Merci, ik kan wel zeggen dat er heel leuke beloningen zitten in het ThankYou programma. En meer ook. Dus aanrader: doe zo verder iedereen! 😊

0 pluimen
Aspirant verkenner

Ik al 3 jaar

Leden met de meeste pluimen