Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-11-20 10h43
Antwoorden: 31 antwoorden
Ugh allemaal,
Je weet het al, we zijn opnieuw in lockdown. Hierdoor heeft Orange besloten om zijn klanten zo goed mogelijk te steunen. Lees hieronder onze nieuwe maatregelen :
Als verantwoordelijke operator is Orange Belgium er sterk van overtuigd dat het deel uitmaakt van zijn maatschappelijk engagement om de Covid19-pandemie te helpen bestrijden. Nu de tweede golf het land zwaar treft, kondigt de operator vandaag een reeks initiatieven aan om zijn klanten, de residentiële, maar ook de bedrijven, zorgverleners en de bevolking in het algemeen, te helpen:
- Orange Belgium zal tot het einde van het jaar 5GB gratis mobiele data per maand aanbieden aan al zijn mobiele klanten, residentiële klanten maar ook bedrijven, kleine ondernemingen en zeflstandigen. Klanten zullen dit extra volume de komende 10 dagen zien verschijnen in de MyOrange-applicatie of in hun klantenzone.
- Alle Love (Duo en Trio) en HOME (internet en internet met TV) aanbiedingen bevatten al onbeperkt breedband. Die klanten hebben thuis altijd al zorgeloos kunnen werken en genieten van entertainment. Er zijn verschillende oplossingen beschikbaar om de dekking in elke kamer van het huis te verbeteren, mocht dat nodig zijn bij thuiswerk en thuisonderwijs.
- Residentiële klanten die zich hebben geabonneerd op een FlyBox ontvangen 50 GB gratis internet bovenop hun bestaande mobiele datahoeveelheid. Klanten zullen de komende dagen op de hoogte worden gebracht.
- Tot slot zullen de Orange shops open blijven De Orange klantenservice blijft beschikbaar voor alle administratieve/technische vragen via de verschillende social media kanalen van Orange (Facebook en Twitter), de Tribe community en het gratis nummer 5000. Meer info op https://www.orange.be/nl/hulp. Klanten die extra producten en/of diensten wensen om verbonden te blijven tijdens de lockdown kunnen deze ook kopen via de e-shop en via 0800 8 5000 (gratis).
In de komende weken zal Orange Belgium andere initiatieven onderzoeken om de nationale strijd tegen de Covid19-pandemie te ondersteunen.
Xavier Pichon, CEO van Orange Belgium, licht toe: "Het is onze plicht om als verantwoordelijke operator te helpen waar we maar kunnen in deze nationale strijd tegen de Covid19-pandemie. Onze hoogste prioriteit blijft de veiligheid van onze werknemers en onze klanten, maar we vinden het belangrijk om extra ondersteuning te bieden door mensen met elkaar in contact te laten blijven, te laten genieten van entertainment terwijl ze thuis blijven, door thuiswerkende bedrijven te faciliteren en door de meest getroffen economische sectoren van de lokale economie te ondersteunen. Ons netwerk is klaar voor een tweede golf van massaal verhoogd telewerken, dankzij een continue opvolging van de
prestaties en de verhoogde mogelijkheden tot interconnectie met de andere operatoren, die tijdens de eerste lockdown werden opgezet".
Tribe staat er voor jou !
Totem
Beste chippen Het staat in de app van Orange bij ontvangen cadeau ‘s dit moet je openen en activeren en dan activeren ze dit binnen de 24u . de gratis 5 GB was rond 25/12 en je had 31 dagen om ze op te gebruiken . Bel eens naar de klantendienst .misschien kunnen zei jou helpen of ga naar een winkel van Orange en leg beleefd je probleem uit .Je komt er een eind ver mee misschien krijg je alsnog je 5GB nog .fijne groetjes.😉
Normaal gezien heeft iedereendie gehad , je hebt daar ook een sms van gekregen om te activeren. Als je die niet hebt gehad , de sms , dan moet je eens kijken in de My Orange app of de klantenzone als ze daar niet nog bij staan. Het kan wel zijn dat het al vervallen is als je het niet geaccepteerd hebt. Anders de klantendienst eens contacteren hierover per telefoon of stuur een berichtje via Facebook , je dient daar wel een account te hebben.
Dikke merci orange!! 🍊
Dankje! @patrick2 het is nog wat nieuw allemaal!