Profil de Vanboxsgeert

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Datasim gekoppeld aan simabonnement(en)

Kan jullie datasim gekoppeld worden aan 2 gsm abonnementen om de data te bundelen? Of is dat steeds 1 op 1. Dus 1  datasim per abonnement, of 1 datasim voor 2 abonnementen.

Waarom deze vraag. Wel, bij orange is de mobiele data opgetrokken naar 30GB. Dus als wij 2 abonnementen nemen, gekoppeld aan 1 datasim die wij in een 4g modem/router duwen kunnen we het vasts internet volledig afschaffen. Dan hebben wij enkel tv en 2 gsm abo nodig met ons twee.

Als dit niet mogelijk is, om de data te bundelen dan wacht ik nog een extra jaar tot de mobiele datalimieten verder worden opgetrokken.

Super User

• 

7.7K  messages

Denk niet dat je kunt combineren @Vanboxsgeert 

Al naar de flybox gekeken ? https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/flybox

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

die staat bij ons op het werk. Maar daar kan ik niet mee bellen he. Dan wacht ik nog wat om over te stappen.

Super User

• 

7.7K  messages

Je kunt ook voor elk abonnement 1 datasim vragen.  En die om de 14 dagen veranderen @Vanboxsgeert 

Super User

• 

7.2K  messages

@Vanboxsgeert 

Hetgeen @Gregory bedoelt is de surf extra card. Daarmee deel je het data gedeelte van uw abo met een tweede kaart.

Let wel, enkel het data gedeelte. En de kaart zelf kost ook iets, ik dacht momenteel € 3 of € 4 per maand.

Wanneer je dan halverwege de maand van surf extra card wisselt gebruik je dus op die manier uw twee abo's ook voor een deel met die extra card. Ja, ge moet dan natuurlijk ook twee surf extra cards aanschaffen.

Een andere mogelijkheid is er momenteel niet.

Super User

• 

11.2K  messages

@Vanboxsgeert  moest je twee abonnementen nemen van onbeperkte data kan je misschien van 1 of van alle twee de toestellen een Homespot of een Hotspot maken. Op die manier kan je de data ook delen in huis of onderweg. Dat kost je niks extra hoor maar weet dat met bepaalde dingen te downloaden je data snel op kan zijn want is 30 GB volle snelheid data is dan niet veel. 

Loading...